“Rolig aktivitet ”

Gran Karting Club Gran Canaria
Rankad som nr 7 av 18 Spel och nöjen i Maspalomas
Information om sevärdheten
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Rolig aktivitet när man inte orkar sola och bada.

Vi körde dom blåa bilarna och dom hade en bra fart, det fanns snabbare bilar att välja på också. Racerbanan var lättkörd och lång.

Det dåliga var infon om man aldrig kört tidigare. Hur man går tillväga för att få hjälp om man hamnar snett eller hur det funkar när det är sista varvet.

Engelska borde dom som jobbar med bilarna kunna prata för att underlätta om man har frågor

1  Tack Anton S

Omdömet skrevs 12 januari 2018 från mobil enhet

Riktigt fin bana i internationell klass.
Välj supercart! De andra suger...
Bra o trevlig personal. Restarant som klubbhus. Bra att man även får digitalt pressenterade varvtider efter målgång.

1  Tack raptorn
Omdömet skrevs 4 november 2016 från mobil enhet

Dom slöaste Gokarts som vi någonsin sett på en bana! Liknar mest en säl i öknen! Köpte 3 biljetter men grabben (9år) tröttnade efter 2 åk! Passar riktigt små barn!

Tack Bosse L
Omdömet skrevs 10 augusti 2015 från mobil enhet

Inget för 10-15 åringar som kört go-cart tidigare. Mycket svaga motorer. 12€ för 8 min.
Är du 16 eller äldre så finns det mer att välja på från 18€/8min.
Är ni sen ett gäng på några stycken så är det riktigt kul.
Går bussar från Bahia Feliz men man kan även gå (15min).

Tack Affe S
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 30 januari 2015

Roligt ställe att köra på med en stor gokart bana, speciellt om man kör flera stycken samtidigt är det roligt.

Tack MrWaltner

Resenärer som tittade på Gran Karting Club Gran Canaria tittade också på

Playa del Inglés, Maspalomas
Las Palmas, Kanarieöarna, Gran Canaria

Besökt Gran Karting Club Gran Canaria? Berätta vad du tyckte!