Omdömet skrevs 27 januari 2020 från mobil enhet

Det är nog fjärde gången som vi semestrar på Vistaflor. Det är ett mysigt ställe men inget lyxställe på något sätt. Det har väl sina brister men det positiva med stället överväger helt klart. Här satsar man på att alla ska trivas, alla från barnfamiljen till den som kommer hit ensam, man får alla att trivas. Personalen i matsalen och restaurangen är fantastiska!! Varje gång man äter på restaurangen blir man varmt mottagen av Nourdin och dom andra i personalen, dom gör verkligen allt för att gästerna ska trivas, ett fantastiskt gäng!!
Vi har alltid bokat boende mot poolen och det är perfekt, nära till allt.
På kvällarna är det alltid något typ av underhållning om man känner för det, alltid en trevlig avslutning på dagen, mest välbesökt är det när Andreas sjunger gamla hits och det gör han bra.
Har bott på Vistaflor några gånger märket man att väldigt många kommer hit år efter år så det är väl det bästa betyget man kan få!
Stort tack till Nourdin och övrig personal för att ni alltid gör våran semester på Vistaflor så trevlig!!
Hoppas vi ses igen, varma och tacksamma hälsningar från Bengt och Anita. Keep up the Good work

1  Tack 349bengtj
Fausto S, Director General på Vistaflor Bungalows, svarade på det här omdömetSvarade 28 januari 2020

Kära Bengt,

Tack så mycket för din lojalitet under de senaste åren och för att du delade din erfarenhet med oss ​​på Tripadvisor. Det är ett nöje att höra att din fjärde vistelse hos oss har varit trevlig och bekväm som tidigare och vår personal kunde bidra till att din semester lyckades. Så underbart att du särskilt njöt av vår härliga uppvärmda pool och underhållningsprogram.

Tack för dina vänliga ord till vår personal, och du har rätt, vår filosofi är att vi säljer lycka, och det är vår lyx, som får våra kunder att känna sig som hemma och ta minnesvärda minnen från sin semester.
Vi är glada över att ha dig bland vår Bungalows Vistaflor-familj och ser redan fram emot din nästa vistelse på vårt hotell.

Varma hälsningar

Omdömet skrevs 18 januari 2020

Bra tillmötesgående personal,resturangen var bra med god mat ,en cocktail Nourdin som var väldig god. underhållning varje kväll blandande musik .Ett bra ställe för barn med mycket att göra,pool finns även för barn+++++

Tack RaijaA7
Fausto S, General Manager på Vistaflor Bungalows, svarade på det här omdömetSvarade 19 januari 2020

Kära Raija,

Först och främst vill vi tacka dig för din super Nice recension och den tid som du tillbringade för att skriva det.

Fina kommentarer gör oss mycket glada eftersom det innebär att du hade en fantastisk tid under din semester med oss, vi arbetar varje dag för att förbättra vår service.

Vår personal har fått dina kommentarer och uppskattar din ansträngning, en mer tid tack för att ge en del av din dyrbara tid att dela din upplevelse.

Vi ser fram emot att se dig snart på ditt andra hem, Bungalows Vistaflor

Vänliga hälsningar

Omdömet skrevs 14 januari 2020 från mobil enhet

Vårt absoluta favorit hotell. Har åkt dit tillsammans med vänner i 6 år. Mysiga lägenheter typ som ”radhus” de som ligger mot poolen så bäst. Toppenbra restaurang med suverän mat och mycket god service från Nourdin och hans personal, rekommenderar varmt detta hotell. Pia

Datum för vistelsen: december 2019
Tack resrut
Fausto S, Director General på Vistaflor Bungalows, svarade på det här omdömetSvarade 15 januari 2020

Kära Resrut,

Tack så mycket för att återvända till vår Bungalows Vistaflor Hotel och för att ha tagit sig tid att dela dina erfarenheter med oss ​​på Tripadvisor. Jag är glad att läsa att vi kunde överträffa dina förväntningar på vårt kulinariska erbjudande. Din beröm mot vår personal är mycket uppskattad och kommer att vidarebefordras till hela laget - en stor motivation för oss alla.
Återigen, tack för din vackra granskning. Vi är mycket glada över att ha dig bland våra Bungalows Vistaflor familj och ser redan fram emot att välkomna dig igen.

Varmaste hälsningar,

Omdömet skrevs 11 januari 2020 från mobil enhet

Har bott snart en vecka nu på Vistaflor bungalows och trivts bra.
Bungalowerna är relativt små men trivsamma och väl fungerande.
Vi bokade med all-inclusive. Frukosten är riktigt bra, lunch och middag är också bra med gott utbud, kanske inte Michelin status men välsmakande. Man skulle vinna mycket på att fixa någon form av ljudisolering i nedre matsalen som all-inclusive gästerna äter i, det är tidvis väldigt hög ljudnivå.
Poolen håller behaglig temperatur och under våran vecka aldrig problem att få en solstol.

Tack Peter H
Fausto S, Director General på Vistaflor Bungalows, svarade på det här omdömetSvarade 12 januari 2020

Dear Peter H,,

Thank you so much for having chosen to stay at our Bungalows Vistaflor Hotel and for reviewing your holiday with us on Tripadvisor. We are glad to learn that it has been an amazing holiday for you and that you appreciated the variety of our culinary offer.

Again, I wish to thank you for your lovely review and we can’t wait to have you back with us next year!

Warmest regards

Omdömet skrevs 30 december 2019

Fräsch och fint lägenhets hotell. Lägenheten var i två plan med en brant trappa. Dåligt utrustad köksdel , annars var den trevlig, med fin uteplats.vi bodde på baksidan av poolen. Vi hade sol hela dagen, lungt och skönt, då vi var där i tre veckor. Härlig uppvärmd pool ,

Datum för vistelsen: december 2019
Tack 123456Kungsbacka
Fausto S, Director General på Vistaflor Bungalows, svarade på det här omdömetSvarade 31 december 2019

Dear guest,

Thank you very much for selecting Bungalows Vistaflor for your holidays.

Thank you for sharing your recent experience. Please know that your great 4 circle review is greatly appreciated by all of us.

Allow me to let you know that we work very hard in order to always exceed your expectations and I am truly happy to know that we have achieve this by providing you with attention to detail, unique service, and staff members that are truly dedicated to serving.

Know that your high recommendations to other travelers are highly important to us and that it will always be a pleasure to welcome you.

Yours sincerely,