Omdömet skrevs 7 mars 2018

Första gången jag besökte Vistaflor var vid julen 2015. Sedan dess har det blivit några gånger till. Jag tycker att hotellet är mycket trevligt med mycket trevlig personal. Herrarna i baren är roliga och bjuder på sig själva. Höjdpunkten på hotellet är när bartendern Andreas sjunger i flera timmar. Och så att jag får äta churros till frukost. :-) Jag har alltid haft All inclusive och varit mycket nöjd med utbudet av mat. Till och med att jag har ätit fisk, trots att jag egentligen inte gillar det, och tyckt att det var jättegott.

Under mitt senaste besök (3-10 februari 2018) hade det skett lite förbättringar. Det hade kommit nya sängar som var ursköna att sova i och gosiga kuddar. Bäddsoffan på bottenvåningen var också ny och passade bra att sova i. Städpersonalen gör ett bra jobb och ser till att det är snyggt och prydligt både inomhus och utomhus. Receptionspersonalen är väldigt serviceinriktade och hjälper gärna till med att svara på frågor, förklara hur man tar sig till olika ställen och att ringa efter taxi.

Det enda som är jobbigt är den långa trappan och backen upp mot Playa del Ingles, men jag ser det som en bra konditionsträning. Annars kan man ju alltid ta taxi dit man vill åka.

Jag har redan bokat en ny resa och återkommer den 20 oktober 2018. Ser fram emot att träffa alla på Vistaflor igen. Ha det bra tills vi ses igen.

• Bodde här: februari 2018, reste som ett par
1  Tack MalinN204
Vistaflor B, Director General på Bungalows Vistaflor, svarade på det här omdömetSvarade 8 mars 2018

Bästa Malin N,

Tack så mycket för din recension på TripAdvisor.

Vi är glada att läsa att vi har fått din trohet sedan 2015, och att du fann det så bra som någonsin, och även uppskattat våra förbättringar.
Vi uppskattar också mycket era vänliga ord om våra ansträngningar att göra en perfekt service och hålla våra höga krav. Att ge våra gäster en minnesvärd semesterupplevelse genom att erbjuda en vänlig service är av yttersta vikt för oss och därför är vi mycket stolta över att läsa om ditt beröm att vi kommer att dela med hela teamet, och speciellt med vår bartender Andreas.

Dessutom är det ett nöje att lära sig att du hittat maten utmärkt igen eftersom våra kockar brinner för sitt arbete och älskar att skämma bort våra gäster med överdådiga bufféer och delikatesser av hög kvalitet på aour restaurang.

Vi är mycket stolta över din lojalitet till Bungalows Maspalomas, och vi ser fram emot att träffa dig igen nästa oktober, din andra familj väntar redan på att ge dig ett annat varmt välkomnande.

Med mycket bra hälsningar,

Omdömet skrevs 5 mars 2018

Travliga lägenheter i två våningar men ganska trånga även för två vuxna. Vi lagade viss mat i lägenheten men pannorna är för stora för plattorna och steker man så går brandlarmet ! Tänk om man bara testat genom att personalen fick använda utrustningen och efter detta köpa in rätt köksutrustning. Rent och fint höll städerskorna som verkligen fick slita med två vångar i varje lägenhet.

Tips för att välja rum: Våningarna som ligger rakt över grannfastigheten ska undvikas om du vill ha lugn och ro.
Bodde här: februari 2018, reste med familjen
1  Tack Thomas R
Vistaflor B, Director General på Bungalows Vistaflor, svarade på det här omdömetSvarade 6 mars 2018

Dear Thomas R,

Thank you for your feedback on Tripadvisor wich helps us to improve in many ways.

Also we are happy to read that overall you enjoyed your stay, and that our maintenance staff solved quickly and efficiently the issue in the kitchennete.

Once again thank you and we remain looking forward to welcome you back in a neart future so to enjoy all our improvbements that are on the way.

Kind regards,

Omdömet skrevs 24 februari 2018 från mobil enhet

Ett helt ok lägenhet hotell, vi bodde där för två år sedan och nu ser man att många renoveringar är gjort, Micro i lägenheten nya soffor och målaren har gjort ett bra jobb. Ett trevligt hotell med lungt länge. Det jobbar en fantstiskt trevlig norska där som ser till att alla gäster trivs och har det bra. Vi hadde två bra veckor och kan absolut tänka oss att bo där i gen

Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack Inger B
Vistaflor B, Director General på Bungalows Vistaflor, svarade på det här omdömetSvarade 25 februari 2018

Bästa Inger,

Vi tycker alltid att det är trevligt att läsa att våra gäster åkte hem med stora semesterminnen och vi är mycket tacksamma för den tid och möda du tillbringade för att dela din personliga upplevelse på våra Bungalows hotell med oss och TripAdvisor läsare.

Tack för att du påpekade skönheten och komforten i vårt nyrenoverade boende designat för att göra våra gästers vistelse så bekväm som möjligt med designmöbler och den senaste tekniken, och vara fullt medveten om att ett attraktivt boende spelar en nyckel roll för våra gästers totala semesterupplevelse, vi är därför mycket glada att läsa att du var nöjd med din.

Återigen vi tackar er för denna mycket vänliga recension av vårt hotell och vi ser fram emot att betjäna dig igen i framtiden. henne på ditt Secondo hem på Gran Canaria.

Vänliga hälsningar

Omdömet skrevs 7 februari 2018 från mobil enhet

Åkte härom veckan för tredje gången till Vista flor. En vecka med frukost. Brukar bo vid poolen och det perfekt med närheten mellan lägenheten och vattnet. Tyvärr har man dålig känsla när det gäller volymen på musiken man spelar vid poolen som ibland är så hög att man trillar ur solstolen. På tal om solstolar så är det kaos som vanligt! Gott om idioter som går upp i gryningen och lägger på handdukar trots att det på några undangömda platser sitter skyltar om att det är förbjudet! Dåligt av hotellet att inte göra något åt detta!!
Som vanligt är personalen trevlig men man får en känsla av att dom genom åren blivit mer stressade. Städningen här blivit lidande och lämnar en hel del att önska. Frukosten är helt ok, men man saknar en drickbar juice, bara blask!! Restaurangen mat är godkänd men inte mycke mer, trots en personal som jobbar häcken av sig och är trevliga och charmiga!
Vi kände nog att det ät dax för en rejäl uppfräschning av hela stället innan det blir riktigt dåligt och det vore synd för trots allt är det ett trivsamt ställe med en trevlig personal.

Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack Bengt J
Vistaflor B, Director General på Bungalows Vistaflor, svarade på det här omdömetSvarade 8 februari 2018

Kära Bengt J,

Vi vill först tacka dig för att du har valt Bungalows Maspalomas för din semester på Gran Canaria och för att du har låtit oss veta din oro i samband med din tid på vårt hotell eftersom det ger oss en möjlighet att titta på områden som kan ha för förbättringar och för att vi är tacksam.

Vi är uppriktigt ledsen att läsa ditt missnöje med städning av ditt rum, på Bungalows Maspalomas vi strävar efter att ge totalt förtroende på detta område är fullt medveten om att hygien och renlighet är aspekter av stor betydelse för våra gäster att känna 100% bekvämt på våra hotell, för ett framtida tillfälle tveka inte att kontakta vår reception för att påpeka eventuella brister i tjänsten, teamet kommer att vara snabb att ta itu med frågan och korrigera alla situationer som inte är i enlighet med våra etablerade standarder.
Vi är glada att läsa dina beröm kommentarer om vår personal som vi strävar efter att ge våra gäster en omtänksam och personlig service och vi låg högt värde på vår personal är gäst orienterad och välkomnande hela tiden.

Också glad att informera er om att vi för närvarande vidtar många förbättringar, såsom; Ommålning alla Bungalows, renovera alla möbler, nya Mini Club, göra nya omklädnings-och duschrum, bagage insättning, och många fler förbättringar planerad till i år.
Vi har också överlämnat till våra aktiviteter team dina kommentarer på musik vid poolen.

Och slutligen, men inte mindre, vi erkänner dina kommentarer som hänvisar till solsängar reserveras, men som ni säkert har sett att förutom att vara fullbokad, det finns alltid tillräckligt med utrymme och gratis solsängar tillgängliga, och om någon hjälp behövs vår livräddare och personal är alltid tillgängliga för att hjälpa dig och pensionera dessa personliga tillhörigheter kvar reservera solsängar, som vår information säger.

Tack än en gång för att göra oss ditt val hotell och för dina konstruktiva kritiker, vi ser verkligen fram emot att tjäna dig igen och ha möjlighet att överträffa dina förväntningar i en inte alltför avlägsen framtid.

Omdömet skrevs 6 februari 2018 från mobil enhet

Nu har vi varit här 3 år i rad och är lika nöjda varje år. Mycket trevlig personal med en hög servicen nivå. God mat och dryck och boende i bungalows. Bra städning och ordning i området. Snart bokar vi in ny vistelse igen till nästa år. Nära till köpcentret Jumbo. Mycket lugnt och mysigt hotel./630

Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack Ulf M
Vistaflor B, Director General på Bungalows Vistaflor, svarade på det här omdömetSvarade 7 februari 2018

Kära Ulf M,

Tack så mycket för din härliga feedback på TripAdvisor.
Vi är glada att läsa att din tredje vistelse hos oss var återigen en trevlig en.

Vi strävar efter att göra varje vistelse speciell och vi är glada att läsa att du njöt av din semester i Bungalows Vistaflor.
Jag är stolt över mitt team, så var snäll och lita på att jag har delat era lovord om den mycket effektiva städ-och restaurangpersonalen, liksom den alltid gladlynta servicen, med alla för att se till att de får allt erkännande de förtjänar.

Än en gång vill vi tacka er för era vänliga ord och ser fram emot er återkomst.

Varmt hälsningar från ditt Secondo hem på Gran Canaria.