AxelBeach Maspalomas(Playa del Inglés)
Rabattmeddelande! 19 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 19 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 98 US$/natt.

Occidental Margaritas(Playa del Inglés)
  • Pool
Seaside Sandy Beach(Playa del Inglés)
Seaside Palm Beach(Maspalomas)
  • Fri parkering
Hotel Dunas Suites and Villas Resort(Maspalomas)(Mycket prisvärt!)
  • Restaurang
Sunsuites Carolina(San Agustín)
Orbitz.com
Melia Tamarindos(San Agustín)
288 624 US$
TripAdvisor
Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Vi spenderade en vecka på detta ställe och det var till största delen utmärkt. Hade halvpension med mycket god mat både till frukost och middag. Många rätter att välja på. Bra kvalitet. Bra service rätt igenom. Provade även spa. Är 16 års gräns vilket inte framgick så tydligt tyvärr så vår dotter på 15 fick avstå. Kanske inte det bästa spa’t men snyggt, rent och både olika bastu, duschar, pool med allehanda massage samt varm bubbelpool. Trevliga pooler, 3 st totalt. Lite varmare i den översta poolen. Rummen rena och fina med utsikt över havet från altanen. Vattentemperaturen tenderade att svaja lite i duschen vilket var ett litet minus. Jättevarmt till kallt ibland. Fick Lindts choklad dagligen av stödpersonal till rummet. Var lite kyligt väder ibland under vistelsen men med bara ca 1,5 km till byn Maspalomas och öknen gick det fint att promenera utmed havet. Vackert. Nära till goda matställen alldeles nedanför hotellet.
Inte många barnfamiljer då vi var där och således lite lugnare. Kan vara mest vuxna/äldre hotellet vänder sig till kanske. Ett trevligt och bra hotell som är väl värt ett besök till.

Bodde här: februari 2018, reste med familjen
Tack Peter C
ManagerMeloneras, Equipo Directivo på H10 Playa Meloneras Palace, svarade på det här omdömetSvarade 8 mars 2018

Dear Peter C,

Thank you very much for having chosen H10 Playa Meloneras Palace for your holiday in Gran Canaria and for your review on Tripadvisor. We greatly appreciate your feedback which is a big help to continue improving our services.

We are more than delighted to read that you had an excellent stay with us. It fills us with satisfaction that you enjoyed the facilities including the room with the balcony overlooking the sea, our different pools, the Despacio Spa Centre and the food. The hotel offers a product adapted to the needs of each guest and we strive to exceed all the expectations following our high quality standards to ensure that the holiday experience with us does become unbeatable.

It would be a pleasure for us to welcome you back in a short time if you decide to return to Gran Canaria.

Best regards,

Borja Garcia
Equipo Directivo H10 Playa Meloneras Palace *****

Omdömet skrevs 18 januari 2018

Om man söker ett perfekt hotell - så är Hotell10 Meloneras Palace det perfekta stället! Här är det lugnt och stilla vid poolkanterna, gott om stolar och trevlig miljö. Hotellet har god service och vänlig/hjälpsam personal.

Tips för att välja rum: Rum med em-sol
Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack 598ulfl
ManagerMeloneras, Equipo Directivo på H10 Playa Meloneras Palace, svarade på det här omdömetSvarade 19 januari 2018

Dear 598ulfl,

Thank you so much for your review. It´s so wonderful to read that you are enjoying your stay with us and we hope you a nice and pleasant holidays.

Kind regards,

Omdömet skrevs 1 januari 2018 från mobil enhet

Ett ***** läckert och coolt hotel- standardrum helt ok, sköna sängar, rent o fräscht, serviceminded personal alla kategorier. Måltiderna överdådiga - allt finns - en uppvärmd infinitypool som var så gott som barnfri med fräscha solstolar - hit vill vi återvända, seguro!

Bodde här: december 2017, reste med vänner
Tack Annica A
ManagerMeloneras, Equipo Directivo på H10 Playa Meloneras Palace, svarade på det här omdömetSvarade 2 januari 2018

Dear Annica A,

Thank you very much for having chosen our hotel during your visit to this beautiful island.

It has been a pleasure to be your host and we are very happy to read that you enjoyed all hotel and its facilities, especially the Infinity Pool.

We hope to welcome you next year again.

Omdömet skrevs 27 december 2017

En servicegrad som kan beskrivas som allmänt observant och alert.
Du blir sedd av personalen.Rummet var rymligt, välutrustat, lugnt och bekvämt.
Bra kvalitet på säng och bäddutrustning med många kuddar, nästan som kuddmeny.
Badrum med utrustning som klarar att man glömt necessären.
Spa och gym samt möjligheter att hyra cyklar. Nära till strandpromenad och golfbanor.
Hyrbilen parkerade jag i hotellets garage, bekvämt och bra.

• Bodde här: december 2017, reste ensam
1  Tack Lars J
ManagerMeloneras, Equipo Directivo på H10 Playa Meloneras Palace, svarade på det här omdömetSvarade 29 december 2017

Dear Lars J,

Thank you very much for having chosen H10 Playa Meloneras Palace***** during your recent visit to our beautiful island.

It has been a pleasure to be your host and we are very happy to read that you enjoyed all hotel and its facilities. We appreciate our guests´ comments that help us to improve every day. We will share it with all our staff who will be very proud by your lovely comments.

It will be a pleasure to welcoming you back in the near future.

Omdömet skrevs 4 april 2017

Ett bra Hotell med god service, trevlig personal. bra mat och underbara poolområden även försett med ett tyst område för vuxna. Det som drar ner betyget lite för oss är läget på juniorsviten som inte var det bästa. Annars var allt perfekt .Ett Hotell som vi återkommer till.

Tips för att välja rum: Vi bodde i en Juniorsvit marknivå med ca 12-15 meter till barnpolen och dess lekplats . Ej att rekommendera.
  • Bodde här: mars 2017, reste som ett par
Tack Tommy P
ManagerMeloneras, Equipo Directivo på H10 Playa Meloneras Palace, svarade på det här omdömetSvarade 7 april 2017

Kära Tommy P,

Det är ett verkligt nöje att veta att du fick ett god service och mat som skiljer oss. Vi har ett gott poolområdet som lockar bara lugn och ro.
Vi är mycket glada över att veta att du tänker kommer tillbaka och du är välkommen att kontakta oss om du vill ha ett rum som ligger på andra sidan av hotellet. Vi försöker alltid att tillfredsställa er.

Tack så mycket för ditt inlägg och vi hoppas att se dig snart.