Omdömet skrevs 18 januari 2018

Om man söker ett perfekt hotell - så är Hotell10 Meloneras Palace det perfekta stället! Här är det lugnt och stilla vid poolkanterna, gott om stolar och trevlig miljö. Hotellet har god service och vänlig/hjälpsam personal.

Tips för att välja rum: Rum med em-sol
Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack 598ulfl
ManagerMeloneras, Equipo Directivo på H10 Playa Meloneras Palace, svarade på det här omdömetSvarade 19 januari 2018

Dear 598ulfl,

Thank you so much for your review. It´s so wonderful to read that you are enjoying your stay with us and we hope you a nice and pleasant holidays.

Kind regards,

Omdömet skrevs 1 januari 2018 från mobil enhet

Ett ***** läckert och coolt hotel- standardrum helt ok, sköna sängar, rent o fräscht, serviceminded personal alla kategorier. Måltiderna överdådiga - allt finns - en uppvärmd infinitypool som var så gott som barnfri med fräscha solstolar - hit vill vi återvända, seguro!

Bodde här: december 2017, reste med vänner
Tack Annica A
ManagerMeloneras, Equipo Directivo på H10 Playa Meloneras Palace, svarade på det här omdömetSvarade 2 januari 2018

Dear Annica A,

Thank you very much for having chosen our hotel during your visit to this beautiful island.

It has been a pleasure to be your host and we are very happy to read that you enjoyed all hotel and its facilities, especially the Infinity Pool.

We hope to welcome you next year again.

Omdömet skrevs 27 december 2017

En servicegrad som kan beskrivas som allmänt observant och alert.
Du blir sedd av personalen.Rummet var rymligt, välutrustat, lugnt och bekvämt.
Bra kvalitet på säng och bäddutrustning med många kuddar, nästan som kuddmeny.
Badrum med utrustning som klarar att man glömt necessären.
Spa och gym samt möjligheter att hyra cyklar. Nära till strandpromenad och golfbanor.
Hyrbilen parkerade jag i hotellets garage, bekvämt och bra.

• Bodde här: december 2017, reste ensam
1  Tack LarsJ1521
ManagerMeloneras, Equipo Directivo på H10 Playa Meloneras Palace, svarade på det här omdömetSvarade 29 december 2017

Dear Lars J,

Thank you very much for having chosen H10 Playa Meloneras Palace***** during your recent visit to our beautiful island.

It has been a pleasure to be your host and we are very happy to read that you enjoyed all hotel and its facilities. We appreciate our guests´ comments that help us to improve every day. We will share it with all our staff who will be very proud by your lovely comments.

It will be a pleasure to welcoming you back in the near future.

Omdömet skrevs 4 april 2017

Ett bra Hotell med god service, trevlig personal. bra mat och underbara poolområden även försett med ett tyst område för vuxna. Det som drar ner betyget lite för oss är läget på juniorsviten som inte var det bästa. Annars var allt perfekt .Ett Hotell som vi återkommer till.

Tips för att välja rum: Vi bodde i en Juniorsvit marknivå med ca 12-15 meter till barnpolen och dess lekplats . Ej att rekommendera.
  • Bodde här: mars 2017, reste som ett par
Tack Tommy P
ManagerMeloneras, Equipo Directivo på H10 Playa Meloneras Palace, svarade på det här omdömetSvarade 7 april 2017

Kära Tommy P,

Det är ett verkligt nöje att veta att du fick ett god service och mat som skiljer oss. Vi har ett gott poolområdet som lockar bara lugn och ro.
Vi är mycket glada över att veta att du tänker kommer tillbaka och du är välkommen att kontakta oss om du vill ha ett rum som ligger på andra sidan av hotellet. Vi försöker alltid att tillfredsställa er.

Tack så mycket för ditt inlägg och vi hoppas att se dig snart.

Omdömet skrevs 28 mars 2017

Det bästa med hotellet är restaurangen och dess personal! Det sämsta är alla dessa duvor som skiter överallt och särskilt på balkongerna! Går inte att hänga ut kläder på tork eller att vistas där utan att först ringa till receptionen och be att någon kommer och städar bort skiten! Vi kommer INTE att återvända till detta hotell.

Tips för att välja rum: Receptionen säger att det är mindre duvor på vänstra sidan, räknat från receptionen
  • Bodde här: december 2016, reste som ett par
Tack StigJ81
ManagerMeloneras, Equipo Directivo på H10 Playa Meloneras Palace, svarade på det här omdömetSvarade 29 mars 2017

Käre Stig J,

Tack så mycket för att dela dina upplevelser i vårt hotell. Vi är mycket glada smicker till vår personal och samma restaurang. Det ger oss styrka för att förbättra varje dag.

Å andra sidan, vi beklagar djupt incidenterna med djur. Vi gör allt vi kan för att minimera dem och vi har provat olika tekniker för att utrota dem.

Vi hoppas att du ändrar dig och bestämmer för att ge oss en ny möjlighet. Vi har många positiva saker som gör din vistelse oförglömlig.

hjärtliga hälsningar,