Omdömet skrevs 22 juli 2018 från mobil enhet

Andra gången på detta hotell. Trivts utmärkt båda gångerna.
Vid ankomst erbjuds välkomstdrink i väntan på att incheckningsprocessen blir klar, vilken tar cirka 10 minuter.

Bra service på hotellet av ALL personal. Mycket rent och välstädat överallt.

Vi hade halvpension, vilket kan rekommenderas,stort sortiment av vällagad och god mat.

Det finns 4 pooler,varav en infinitypool för vuxna, i övrigt var 1 av de resterande poolerna mer livlig och barnvänlig. Poolområdet var mycket rent. Bra service,där kypare med jämna mellanrum passerade så gäster kunde beställa drycker och enklare rätter (mot kostnad).
Det fanns alltid solstolar att få,oavsett tid du anländer. Viss reservation av solstolar förekom,men inte i någon större utsträckning.

Rummen var välstädade och rena. Ingen ohyra noterades. Dessutom byttes handdukar och eventuella sopor tömdes på rummet varje em. vid 17-tiden. Minibar finns på rummet. Så även safetybox (mot kostnad=44 euro/ 2 veckor). Relativt stor balkong med bekväma fällbara stolar. Väl fungerande
a/c samt takfläkt. Wifi fungerade utmärkt,(ingår utan extra kostnad).

Varierande underhållning varje kväll,bra musik. Dessutom,vilket var ett stort plus så finns en stor bildskärm där sportevents visas,så fotbolls-VM kunde följas med hög stämning.

Härligt sitta vid baren invid strandpromenaden med havsutsikt.

Hotellets läge är perfekt,direkt vid strandpromenaden nära restauranger och shopping,samt inbjudande promenader.

Blandad publik på hotellet med barnfamiljer,dock så var en övervägande del mogen-äldre publik. Lugn och bra stämning. Tyst på nätterna.

Återkommer gärna till detta hotell och kan varmt rekommendera en vistelse här.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Liliane635
Omdömet skrevs 22 maj 2018 från mobil enhet

Utmärkt hotell. Flera pooler, två med havsutsikt. Utmärkt service och trevlig personal. Fantastiskt frukost buffé och middags buffé. Gott om plats vid poolerna och lån av pool handdukar som mam kan byta varje dag.

Datum för vistelsen: maj 2018
1  Tack Maud A
Omdömet skrevs 4 april 2018

Bra hotell. Lugnt och skönt. Fina pooler. Gått om plats. Ingen trängsel. Mycket serviceinriktad personal. Reser gärna tillbaka. Bra frukost och middag och man äter med glädje allt det goda som dukas upp.

Datum för vistelsen: mars 2018
Tack Henrik I
Omdömet skrevs 27 mars 2018

Andra gången som vi bor på detta hotell och det lär bli fler gånger!
Utmärkt hotell med flera pooler, bl.a. en pool (för enbart vuxna) med havsutsikt. Hotellet ligger ca 5 minuter från stranden. Trevlig personal, fina rum , mycket välstädat, sköna sängar men något tunna kuddar. Både frukost- och middagsbufféer har ett enormt utbud och maten är fantastiskt god. Då större delen av restaurangen (liksom baren) är utomhus rekommenderas lämpliga kläder för kyliga kvällar.

Datum för vistelsen: mars 2018
Tack MojjePolarbear
Omdömet skrevs 6 december 2017 från mobil enhet

Tack vare eller pga detta hotell åkte vi till Kanarieöarna vilket vi inte brukar åka till då vi inte tidigare haft speciell tur med vädret. Tyvärr visade solen sig mycket lite denna gång också. Vi hade tom hagelskur en dag. Men hur som helst Riu Palace Meloneras är ett mycket bra och trivsamt hotell. Stort och bekvämt badrum, snyggt och fint rum. Trevlig personal. God mat. Flera snygga pooler. Rent och fräscht. Jag tyckte också mycket om områdena kring poolerna då man tänkt till med träd, buskar mm. Enkelt att via strandpromenaden ta sig till centrum med shopping och många restauranger.

Datum för vistelsen: november 2017
Tack Eva-Lena D