“Lasagne och glutenfri pasta. ”

Restaurante Basilico Y Cilantro
Boka bord
mån 21/9
20:00
Rankad som nr 15 av 654 Restauranger i Maspalomas
Omdömet skrevs 21 februari 2020 från mobil enhet

Vi testade lasagnen som de hade som dagens special. Den var mycket god och kan varit den godaste lasagne som jag ätit. Min fru testade deras glutenfria pasta som enligt henne fick högsta betyg. Liten och trevlig restaurang med bra service. Lite svårt att hitta den då man är tvungen att gå genom en annan restaurang för att komma dit.

Datum för besöket: februari 2020
Tack hemirg1

Omdömet skrevs 3 januari 2020

Läste på om denna restaurang innan vi gick dit, Allt positivt stämde. Tog pasta med tryffelsås. Aldrig ätit någon godare pastarätt ! Trevlig personal. Något smal meny, Men varför ha 100 rätter om man inte kan dom .. Bättre då ha få rätter och vara bra på dessa. Som alla andra restauranger på Jumbo center är det svårt att hitta på de olika planen till de olika restaurangerna. Men, ju längre veckan gick desto bättre hittar man...

Datum för besöket: december 2019
2  Tack Magnus P
Omdömet skrevs 14 november 2019 från mobil enhet

Här fick jag avnjuta en härlig pasta med tryffel + ett gott rött vin. Trevlig personal. Ligger centralt och lättillgängligt

Datum för besöket: november 2019
Tack LisbethJ114
Omdömet skrevs 2 oktober 2019 från mobil enhet

Maten är ok men inte mer.
Det blev lite enformigt med tomatsåsen som vi fick i de flesta rätterna.Tiramisun hade jag höga förväntningar på efter läst omdömen här på tv men det var inte mer än ok. Klassiskt italienskt dom får medelbetyg av oss.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Peter S
Omdömet skrevs 8 juni 2019 från mobil enhet

Rekommenderar auberginen till förrätt, en fantastiskt god rätt med hemmagjord pesto och tomatsås. Skulle inte klassa detta som en tapasrestaurang, men det var oavsett väldigt god mat. Lite klurigt att hitta inne på Yumbo center, men alla är hjälpsamma med beskrivningar.

Datum för besöket: juni 2019
Tack 649jenniet

Resenärer som tittade på Restaurante Basilico Y Cilantro tittade också på

Playa del Inglés, Maspalomas

Besökt Restaurante Basilico Y Cilantro? Berätta vad du tyckte!