“Annorlunda välsmakande”

Restaurante Etiopico Afrika
Boka med
Restaurante Etiopico Afrika har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 8 av 711 Restauranger i Maspalomas
Omdömet skrevs februari 8 2018 från mobil enhet

Restaurangen ligger en bit upp i Playa de Ingles. Man har verkligen läget och lokalen emot sig när det gäller helhetsintryck. Men matmässigt levererar man. Vårt sällskap tog både vegansk kost som biffstuvning.
Allt var väldigt gott. Det som drar ner betyget är att vi fick sitta utanför restaurangen i köpcentrat.
Restaurangen är välbesökt så vill man ha plats inne så är det säkrast att boka bord. Rekommenderar ett besök, en liten udda fågel i all spansk turistmat

Tack drem65

Omdömet skrevs februari 8 2018 från mobil enhet

Vi tyckte det var helt okej, personalen var trevlig men omgivningen runt är verkligen inte alls rolig, slum och avsides område. Skulle aldrig vilja gå där själv på kvällen. Ligger mitt i ett centrum och inte alls någon mys-stämning. Var nyfiken efter att ha läst alla positiva omdömen.. Maten var helt okej och kanske lite kul att testa något nytt, men skulle inte rekommendera att gå hit. Finns betydligt godare restauranger i trevligare områden!

Tack Sandra A
IvanDrudi, Owner på Restaurante Etiopico Afrika, svarade på det här omdömetSvarade februari 9 2018

Thanks so much for make a review for us.
well... have a bad review for the outside and the neighborhood is a little hard to understand. For us is really a big damage.
you said that have liked the food, and it was funny to try something different. i know that tripadvisor seems like a joke, but it isn't. You may talk about the food, the feelings of the restaurant, not about the city where we are. Only to say: nobody have got a problem in this area, we have an amazing police department that give us all the security that we need, always. You can come also in the night and we are sure that nobody will hurt you ;)

Omdömet skrevs januari 4 2018 från mobil enhet

Otroligt god mat och mycket bra service. Gjort det bästa med en liten lokal i ett köpcenter. Den bästa matupplevelsen på hela resan

Tack Kiruna V
Omdömet skrevs december 29 2017 från mobil enhet

Toppen mat och jättebra service, bara lite trist miljö i ett tomt shopping centrum! En liten restaurang som sticker ut i ett annars ganska liksidigt matutbud och turistiskt playa ingles!

Tack ayengberg
Omdömet skrevs december 20 2017 från mobil enhet

Sökte upp en restaurang med bra vegetariskt alternativ då jag tycker utbudet här på gran canaria är ganska dåligt. Så då hitta vi denna.
Den den mysig. Bra personal! Roligt att äta enligt deras seder. Maten är bra!

Tack OskarochKatta L

Resenärer som tittade på Restaurante Etiopico Afrika tittade också på

Playa del Inglés, Maspalomas

Besökt Restaurante Etiopico Afrika? Berätta vad du tyckte!