“Födelsedagsmiddag”

Kök: Modernt, Internationellt
Bra för: Romantiska möten, Särskilda tillfällen, Affärsmöten
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 12 juli 2018 från mobil enhet

Firade min 30-årsdag på Samsara för ett par dagar sen. Vi blev positiva överraskade och jag hade en toppenkväll! Mysig restaurang med jättebra service. Vi blev rekommenderade att dela på rätter så för oss fyra blev det två förrätter, två varmrätter och en efterrätt. Allt var toppengott (speciellt jätteräkor i curry och mango/rosépeppar med vaniljglass). Vi alla blev proppmätta utan att ens ha ätit upp all mat! En sak till - en i sällskapet är glutenintolerant och det var inte något som helst problem, dom hade stenkoll!

Tack Annina R

Omdömet skrevs 28 februari 2018 från mobil enhet

En supermysig restaurang med riktigt bra service. Fina matupplägg. Rekommenderas lamm och anka. Möta rätter med goda kryddor. Och vackra goda förrätter dekorerade som tavlor. Kräver framförhållning 4-5 dagar för mindre sällskap. Rekommenderas varmt.

Tack Yolo4Life
Omdömet skrevs 22 februari 2018 från mobil enhet

Blev tipsade om denna restaurang precis innan vi gick dit, pga halvdåligt väder fick vi plats ute!
Annars måste man boka i tid!!
Personalen var supertrevliga och proffsiga, och var dessutom riktigt snygga i sin outfit!
Blev rekommenderade att dela på både förrätt och varmrätt pga stora portioner vilket stämde.
Kanongod mat och superhäftigt upplägg på tallrikarna!!

Rekommenderas verkligen att gå hit!

1  Tack vedder77
Omdömet skrevs 20 februari 2018

Vi är bortskämda med god mat här på Gran Canaria men restaurang Samsara i Maspalomas var en alldeles speciell upplevelse. Fantastiskt vackert inredd, mycket trevlig och hjälpsam personal, jättegod mat och inte särskilt dyrt heller. Portionerna skall man helst dela på för de är jättestora! Servitören rekommenderade oss att göra så och tur var det. Mycket nöjda och proppmätta är vi efter den fina middagen på Samsara. Tänk på att boka bord i förväg!

1  Tack Bjorkann
Omdömet skrevs 13 februari 2018 från mobil enhet

Vi besökte restaurangen tillsammans med goda vänner och denna upplevelse ville vi inte varit utan. Maten, miljön, personalen-toppklass på allt. Tänk bara på att boka bord i god tid!

Tack Britt E

Resenärer som tittade på Samsara tittade också på

Maspalomas, Gran Canaria

Maspalomas, Gran Canaria

Besökt Samsara? Berätta vad du tyckte!