“En middagsupplevelse utöver det vanliga”
Omdöme om Samsara

Samsara
Rankad som nr 52 av 735 Restauranger i Maspalomas
Kök: Modernt, Internationellt
Bra för: Affärsmöten, Romantiska möten, Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 4 november 2017 från mobil enhet

Om du vill njuta av en fantastisk kväll med härliga smakupplevelser, estetiskt fina rätter och en atmosfär och service utöver det vanliga, är det här stället något för dig!

Tack Heléne W

Omdömet skrevs 22 oktober 2017

Helt unik restaurang med en inredning mycket utöver det vanliga för att inte säga helt otrolig upplevelse.
Maten var väldigt uppskattad av oss och service som bjöd på det lilla extra hela tiden.
En oförglömlig kväll.
Nu har vi bokat igen då med sonen och hans familj för att även de ska få uppleva denna fantastiska restaurang.

Tack Ulla W
Omdömet skrevs 3 april 2017

Vi går uppför en brant trappa till restaurangen och när vi blir visade till vårt bord har vi svårt att registrera alla dessa föremål massor och jag menar mängder av Asiatiska föremål små och stora mängder av "prydnad saker" en del enormt stora till små, vi är 3 personer och blir rekommenderad att ta en förrätt och dela samt två huvudrätter och dela, förrätten blir en salladsblandning med varm bacon m.m., fisk och anka i apelsinsås till detta olika sorters ris allt smakade underbart en upplevelse var för sig, dom har en formidabel glass till dessert men vi orkade inte utan vi tog espresso, vill ni vara med om något alldeles extra boka bord och upplev!

Tack 678larsl
Omdömet skrevs 31 mars 2017 från mobil enhet

Fantastisk miljö, annorlunda upplägg och spännande rätter. Trevlig informativ och hjälpsam personal.
Definitivt värt ett besök.

Tack Mikael C
Omdömet skrevs 21 mars 2017 från mobil enhet

Varmt välkomnande, god mat och professionell service från start till slut. Inredningen är ett äventyr, personalen är kunnig och hjälpsam. Ta tipset om att dela rätterna på alvar, de är rejäla!

Boka bord!

Tack Anna B

Resenärer som tittade på Samsara tittade också på

Maspalomas, Gran Canaria

Playa del Inglés, Maspalomas

Besökt Samsara? Berätta vad du tyckte!