“Trivsam italienare”

Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

En ganska vanlig italiensk restaurang, vilket inte är det sämsta. Ingen lyx men gott och mysigt. På dagen (kl 13-18 typ) har de dagens meny med tre rätter för 14 euro.

Tack HrJonsson
Kevin v, Guest Relations Manager på Rimini, svarade på det här omdömetSvarade 2 april 2018

Hi Jonsson,

Thank you for your kind review.

We're pleased to hear you enjoyed your visit to our restaurant.

We'd like to see you soon again!

Omdömet skrevs 27 februari 2018 från mobil enhet

Bra lunchställe med goda pizzor! Trevlig personal och bra service! Bord både inomhus och utomhus. Pizzan kan rekommenderas!

Tack Ingrid L
Kevin v, Guest Relations Manager på Rimini, svarade på det här omdömetSvarade 2 mars 2018

Hi Ingrid,

Thank you very much for your kind words.

We are pleased to hear you enjoyed our pizza as well as our service.

We hope to see you again.

Omdömet skrevs 24 februari 2018 från mobil enhet

Trevlig atmosfär men tyvärr dålig pasta Carbonara enligt oss.
Var bara pasta med "sås" inget kött i. För övrigt trevlig personal och ett fint ställe

Tack Magnus J
Kevin v, Guest Relations Manager på Rimini, svarade på det här omdömetSvarade 26 februari 2018

Hi Magnus,

Thank you for taking the time to write us your feedback.

We feel very sorry to hear that we didn't reach your expectations and you didn't enjoy your meal. Did you try to communicate this problem to any of our staff? For any additional information about your visit, please do not hesitate to contact us at the following email address: info@restauranterimini.com.

Omdömet skrevs 22 januari 2018 från mobil enhet

Var här och åt dagens meny, 3 rätter, ett glas vin o 1 flaska vatten. Jättegott. Kostade 30 eur för 2. Supernöjda

Tack comfort2018
Kevin v, Guest Relations Manager på Rimini, svarade på det här omdömetSvarade 12 februari 2018

Hi Comfort2018,

Thank you for your pleasant review. We are happy that you enjoyed dining with us.

We hope to see you again.

Omdömet skrevs 16 december 2017 från mobil enhet

Personalen var väldigt trevlig och serviceminded. Skojfrisk och trevlig stämning!

Vi var 4st som åt carbonara, bolognese och lasagne. Vi lämnade allihopa pga rejäla portioner men ack så gott det var. Hit kommer vi igen innan vi åker hem!

Enda minus jag kan komma på är att inte momsen står med i menyn så det bör man ha i åtanke!

Tack Elisabeth L

Resenärer som tittade på Rimini tittade också på

Playa del Inglés, Maspalomas
Meloneras, Gran Canaria

Besökt Rimini? Berätta vad du tyckte!