Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
StayForLong
eDreams
Priceline
Omdömet skrevs 5 maj 2021

Vi hyrde en hel helg för vårt lilla sällskap på vandrarhemmet. Vi hade det toppen! På dagarna gick vi promenader runt ön och på kvällarna lagade vi mat och lånade grillen. Hyrde även jacuzzin som finns på tomten och hoppade i vid skymningen. Rekommenderas varmt!

Går tom att ta sig ett dopp från bryggan för den som inte är en badkruka! :)

Datum för vistelsen: april 2021
Tack V9669LLemmaa
Lina Johansson, Ägare på Hasselö Vandrarhem, svarade på det här omdömetSvarade 9 maj 2021

Hej! Så roligt att ni fick en fin helg (och modigt att ni hoppade i sjön :-)). Varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 8 december 2020

Väldigt fint vandrarhem i äldre stil, där Anette och Lina hade fixat till ett jul-tema på såväl pynt som frukost. Varmt och hjälpsamt bemötande av såväl personal som andra boende på ön som vi stötte på.

Kan absolut rekommendera ett besök även på vinterhalvåret!

Datum för vistelsen: december 2020
Tack Y5364GOmartinj
Lina Johansson, Ägare på Hasselö Vandrarhem, svarade på det här omdömetSvarade 5 mars 2021

Hej! Martin! Vad roligt att ni hade det bra på ön och vandrarhemmet. Ja, visst är det vackert i skärgården även under vintern. Varmt välkomna tillbaka en annan gång.

Omdömet skrevs 15 september 2020

Firade min mans 60-årsdag på detta fantastiska vandrarhem! Rent och fräscht, mycket bra service av ägarna Anette och Lina. Kan också rekommendera restaurang Sjökanten ca 2.5 km från vandrarhemmet. Mycket god mat!

Datum för vistelsen: september 2020
Tack birgittawessman
Omdömet skrevs 15 augusti 2020

Alltid lika trevligt att komma till min barndomsö.
Trevligt boende och bra service.
Restaurang Sjökanten levererar jättegoda mat.
Rekommenderar detta varmt!!
Finns så mycket mer att utforska på denna Ö.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack 997gitten
Omdömet skrevs 26 juli 2020 från mobil enhet

Jag kan verkligen rekommendera boende på Hasselö vandrarhem. Fina, rena rum. Lugnt läge och vacker natur. Serviceinriktad personal som gör sitt bästa för att du ska få en fin vistelse på ön.
Väldigt barnvänligt då alla cyklar på ön. Det finns några få fyrhjulingar och flakmoppar.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack anniemaries2020