Omdömet skrevs 30 augusti 2020

Bra läge, jätte mysigt hotell, trevlig personal och otroligt god frukost. Fint och rent i rummet. Trevlig trädgård att äta sin frukost. Fanns cyklar att hyra/låna. Nära till restauranger och affärer. Bra promenadstråk.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack zumo2008
Anna Liljander, Ägare på Hotell Park, svarade på det här omdömetSvarade 30 september 2020

Tack för att du delade med dig av dina tankar om oss! Kul att läsa att ni trivdes och hade det bra. Varmt välkomna åter. Vänligen Anna

Omdömet skrevs 6 juli 2020

Centralt i Västervik ligger denna pärla. Vår dotter med familj hade varit där tidigare och tog nu med mormor o morfar på ett första besök i staden. Mysiga och fräscha rum. Vi åt frukost ute på deras innergård. Ägarparet är mycket trevliga och delar gärna med sig av tips på vad man kan uppleva och göra i trakterna kring Västervik.

Datum för vistelsen: juli 2020
1  Tack Nisse N
Anna Liljander, Ägare på Hotell Park, svarade på det här omdömetSvarade 5 augusti 2020

Tack Nisse för din fantastiska recension! Hoppas att vi ses igen.

Omdömet skrevs 29 juni 2020

Detta är ett jättemysigt litet hotell inrymt i ett gammalt hus. Med en jättemysig innergård, där jag åt min frukost.
Frukosten innehöll allt som man behövde. Rummet var litet och fint med egen dusch och toalett, tv. Skön säng. Hotellet ligger mycket centralt med närheten till Båtsmansstugorna.
Personalen var mycket vänliga och trevliga. De hade satt in blommor, chips och juice till mig på rummet, eftersom jag fyllde år:-)

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack brittan55

Härligt att läsa att du hade en fin födelsedag och att du trivdes hos oss.

Omdömet skrevs 22 maj 2020 från mobil enhet

Ett fantastiskt fint ställe! Rent och fräscht!
Mycket smakfullt inrett. Skön säng, bra sovkuddar och fin kvalitet på sängkläderna och handdukarna.
Smidig incheckning även fast ingen personal var på plats.
Mycket trevligt och uppskattat med välkomstgåva på rummet.
Innergården är en liten härlig oas att sitta och njuta i.
Vi åt vår frukost utomhus på innergården.
Frukosten var även den helt underbar! Massor att välja på.
Mycket trevlig och tillmötesgående personal!
Vi kommer mer än gärna tillbaka till denna underbara pärla!

Datum för vistelsen: maj 2020
Tack Anja K

Stort tack för din härliga recension. Varmt välkommen tillbaka.

Omdömet skrevs 21 november 2019

Västervik är litet, nära till det mesta. Hotellet ligger mitt emot järnvägsstationen vilket är praktiskt om man som vi kommer med tåg. Park är ett hemtrevligt litet hotell med trevlig och hjälpsam personal. Enkel men bra frukost i frukostmatsalen. Där kan man också fixa en kopp kaffe eller thé, ingår i servicen. Det finns en liten innergård där man kan sitta och fika när vädret är fint. Bra ställe.

Rumstips: Trevligt område i Västervik med gamla trähus.
Datum för vistelsen: november 2019
Tack Laaxman
AnnaLHotellPark, Ägare på Hotell Park, svarade på det här omdömetSvarade 3 december 2019

Tack för din fina recension! Hoppas att vi ses igen.