Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Tripadvisor114 US$
FindHotel
Priceline114 US$
eDreams114 US$
Agoda.com114 US$
Omdömet skrevs 11 augusti 2021 från mobil enhet

Dålig incheckning gick inte att skanna qr koden. Wifi var dåligt man hoppade ut hela tiden. Sen konstigt att killar och tjejer har samma wc och dusch. Restaurangen de hade där var bra vi åt på en men det fanns flera

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack 501mial
Omdömet skrevs 29 juli 2021

Vi bodde i de så kallade Aspöstugorna. Trånga, väggfasta sängar som kanske har en bredd på 50 cm? Nästan helt omöjliga att ta sig upp till.. går inte att sitta upp i dem så har man klaustrofobi så kan man inte bo där. Kokplattan tog 35 minuter på sig för att koka uoo en liter vatten. Lampor som inte fungerar. Så trångt att man får backa in, slitna och verkligen inte värda sitt pris. Incheckningen bar 15.00 och trots att nycköar fanns redan 13 så skulle alla tvingas vänta tills 15 vilket gjorde att 45 minuter fick tillbringas i kö mitt på dagen.. idiotiskt. Många saker att göra på anläggninhen vilket får ålis men allt känns sliter, toaletterna är få med ständiga köer. Dessutom med frostigt glas så man ser in..
Luftkuddelandet med 100 kr i entré var mycket slitet och han som jobbade där hayade nog barm. Skrek och gapade på barnen..positivt var klippbaden.

Tack Mictinaa70
Omdömet skrevs 22 juli 2021

Bokade i våras för att få 2 platsar brevid varandra. De bokade om våra platser utan att meddela. Till sämre platser. I bokningsreglerna står det att de har rätt att göra så, smidigt för dem! Finns ingen anledning att boka en plats då de flyttar runt bokningar som de vill, utan att anpassa efter behov el önskemål. Sämsta servicen, som ett skämt!

Tack P1854GZmi
Omdömet skrevs 16 juli 2021

Vill du inte sova och lyssna på fyllon skråla hela natten är det här campingen för dig!
Vakterna är konflikträdda och kan inte sätta stopp för festandet.
Överprisat så det står härliga till. 70 spänn för en liten pinnglass t.ex.
Skulle läst all omdömen innan vi bokade plats. Orkade endast med en natt.

1  Tack 423bj_rna
Omdömet skrevs 15 juli 2021 från mobil enhet

Rörig och trång camping, en aning förlegad och misskött. Alldeles för få och ofräscha toaletter. Äckligt badvatten/botten. Extremt inkompetent personal på restaurangen och matvagnen vid stranden. Dålig mat, vill ni ha pizza, besök en pizzeria utanför campingen.
Det vi var nöjda med var servisen innan vi kom dit, när vi ville byta plats.

Rumstips: Är ni i trakten så besök trollskogen, den var väldigt kul. Välj en annan camping än Västervik resort.
Tack ceciliasG6268WM