Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
eDreams204 US$
Priceline204 US$
Agoda.com204 US$
Tripadvisor204 US$
Omdömet skrevs 22 augusti 2020 från mobil enhet

För få toaletter, alltid kö, städa och stängde av ena sidan då det var mest med folk. Så 3 toaletter då på ett område. Städades ej tillräckligt, var äckligt att gå på toaletten efter lunch. Dålig standard, dusch alltid kö..

Diskmaskinen trasig. Tvättstuga borde gå att låsa, folk börjar tvätta då man ej är där och kastar ut tvätten.barnklubben var ett skämt, oengagerad personal. Dotter gick en dag sen ville hon ej. Äventyrsbad förstår jag inte att det får kallas, var inget speciellt. Mycket folk, höll ej avstånd, gick ut efter en timme. Fanns 1 toalett. Ingen hade koll på avstånd av personal. Ingen förvaring av värdesaker.

Enda positiva var omgivning och själva Västervik. Rekommenderar ej denna camping om man förväntar sig 5 stjärnor, snarare knappt 4.

Personer med allergi har ej nå utbud knappt varken i restaurang eller glass kiosk. Svårt att hitta sin plats då det var dåligt utmärkt gator namn. Kommer ej besöka igen.

Tack J7985VXjanap
Omdömet skrevs 20 augusti 2020 från mobil enhet

Fantastiskt läge och mysiga omgivningar. Stugan var dock tyvärr sliten och inte värt priset. Många detaljer som drog ned intrycket. Fanns endast gardin i sovrum och toalett och hade varit bra att kunna få lite mindre insyn från grannar och få ned temperaturen när solen låg på. Silikontätning hade släppt vid vasken i köket. Fönstren var trasiga med många saknade sprejs. Toaletten luktade alltid urin eller någon sorts odör. Hylla i kylskåp trasigt. Golvet var superslitet.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack LeoSamuelTobias
Omdömet skrevs 31 juli 2020 från mobil enhet

Enkel incheckning om man hade betalt innan. Bara att köra in. Svårt att hitta sin plats då det är en enorm camping. Om man vill ha lugn och ro är detta inte en camping att välja, dock är det nog ett paradis för barn då de har mycket aktiviteter att välja på. Bra servicehus dock för få i mitt tycke. Cykelavstånd till Västervik.

Tack Lotta R
Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

Hyrde stuga + som absolut inte upplevelse våra förväntningar. På bilderna såg det väldigt fint ut och i verkligheten mycket nedgången stuga på alla vis. Var inte värt det höga priset!!!
Restaurangerna på campingen var inget vidare och frukosten lika så.
Det som var bra var läget och lekplatserna.
Kommer med största sannolikhet inte tillbaka tyvärr. Mycket besvikna på denna camping. Ida m. familj

Tack idalinnea89
Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

Vi var här en vecka i juli och bodde på kullen. Nöjd med området och servicehuset var fint men dock kunde man städat oftare, ibland var det väldigt smutsigt på golven inne på toaletterna.
Det börjar bli lite slitet men kändes ändå ok.
Tvätt och torktumlare var fräscha och dessa fick man boka och använda gratis. Mycket positivt!!
Något vi inte kan förstå är duschsystemet. Det är gratis att duscha och man får 4 minuter som ej går att pausa/stänga av! Man fick försöka schamponera och tvåla in sig under vattnet, när 4 minuter gått så kunde man inte starta vattnet igen förrän efter 3 minuter.. har aldrig varit svårare att duscha, lyckades aldrig få ur balsamet på de 4 minuterna så fick stå och vänta och sen använda ca 25 sekunder till för att sen resterande tid försöka torka mig i hörnet av duschrummet samtidigt som vattnet sprutade för fullt i duschen. Start och stop knapp hade sparat jättemycket vatten! På andra campingar klarar jag vanligtvis att duscha på mindre än 3 minuter.
Äventyrsgolfen spelade vi en dag och det var definitivt inte värt pengarna. Så dåligt skick på banan, den var nog bra för 10 år sen. Vattenskadad och skruvar som försökte räta upp hålkopparna, vissa hål gick det inte ens att putta i bollen pga hålkanten som stack upp.
Vi besökte badet en dag men det var så mycket folk att vi valde att gå därifrån efter en stund pga covid-19. Folk håller inte avstånd helt enkelt.
Campingen ligger jättefint och det är fina asfalterade gångar överallt.
Tror det finns något för alla här!

1  Tack mian77