“Fisksoppan!”

Tindered Lantkök
Rankad som nr 2 av 2 Smått och gott i Västervik
Kök: Svenskt
Omdömet skrevs 15 augusti 2021

Trevligt ställe utmed E22,vi beställde Fisksoppan,visserligen god smak men saknade fisken i soppan.Blev överraskad över att hitta en meny till hunden som också är välkommen i restaurangen.Fin service!

Tack Ewa61530

Omdömet skrevs 8 augusti 2021 från mobil enhet

Med utsikt över sjön Sommen ligger denna otroligt populära lilla restaurang. Ett rött trähus med vita knutar, beläget väldigt trevligt med inbjudande sjöutsikt.

Restaurangen erbjuder rejäl svensk husmanskost till helt ok kostnad. Dock så under turistsäsongen kan det vara helt galet trångt, då det verkas som alla turister från eller till Öland stannar till här…

För er som känner er sugna att stanna så blir ni inte besvikna

1  Tack supergerman
Omdömet skrevs 6 augusti 2021 från mobil enhet

Helt okej husman, inget särskilt. Fruktansvärd trängsel, värsta jag har sett sedan pandemin startade. Extremt trångt vid kassan, salladsbaren, mellan borden, jag kunde knappt sätta mig utan att be personen vid nästa bord att skjuta in sig lite till. Parkeringen är katastrof, folk parkerar på gräsmattor och huller om buller, fullt med bilar på buss-/husbilsplatserna. Undvik.

Tack OnAir43469092071
Omdömet skrevs 31 juli 2021 från mobil enhet

Bra kontrast till hamburgarmonotonin längs vägen. Husmanskost i bra portioner. Våra strömningar var väl tillagade och serveringen gick snabbt trots många gäster denna kväll. Fin miljö.

Datum för besöket: juli 2021
1  Tack Arcoman
Omdömet skrevs 29 juli 2021 från mobil enhet

Fint läge. Bra meny. Gott om utrymme. Bitvis usla leveranstider. 45 min för dagens och inte ens en ursäkt är svagt.

Datum för besöket: juli 2021
Tack 626rikarda

Resenärer som tittade på Tindered Lantkök tittade också på

Västervik, Kalmar län

Besökt Tindered Lantkök? Berätta vad du tyckte!