“Underbar Halloumipizza”
Omdöme om Guldkant

Guldkant
Rankad som nr 5 av 66 Restauranger i Västervik
Kök: Italienskt
Beskrivning: GULDKANT är en restaurang och bar. Här äter du lunch eller en god middag från vår kvällsmeny. I vår bar möter du upp dina vänner för något gott att dricka.
Omdömet skrevs 31 juli 2020 från mobil enhet

Jättetrevlig personal, det var fullt men vi väntade bara i kö så ringde de när det blev vår tur. Bästa pizzan ever, Halloumi Heaven!!!! Ni måste bara prova den.

Tack Sofie S

Omdömet skrevs 31 juli 2020

Vi hade inte bokat bord, men tjejen som tog emot oss sa:
- ge mig en minut att städa lite, så fixar jag det.
Vi fick ett bord och nästan direkt kommer nästa supertrevliga tjej fram och så fortsatte kvällen.
Vi åt deras Schnitzel Classic och delade på en flaska rosévin till och var mycket nöjda.

Tack mitillas
Omdömet skrevs 29 juli 2020

Torr hamburgare och torrt bröd utan sallad eller dressing i. Pizza med mjuk botten och smaklös.
Schnitzel som är flottig med flottiga pommes till. Ingen sallad utan endast en persiljekvist och liten citron skiva. Dyr lunch med tanke på hur dålig maten var.

Tack 473charlotte
Omdömet skrevs 28 juli 2020 från mobil enhet

Mycket trevligt bemötande i mysig miljö. Beställde musslorna som jag hört ska va bra. Denna kväll hade restaurangen mycket gäster och tyvärr va musslorna smaklösa och en besvikelse, hoppas att det va ett undantag då vi annars ofta gillar maten här.

Tack Mallaballa
Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Vi gick dit för att se om det var ledigt runt 18 "så säger hovmästarn....vi tar inte emot bokningar men vi har reservation och inget mer om det. men kom tillbaka runt halv 9" så vi väntar kommer tillbaks o får svaret " alltså det är fullt reserverat för hela kvällen man måste reservera minst 2 dagar innan,som att det det blir full reserverat på 2h när man inte ens kan göra det på plats!! Istället för att säga det direkt!
DUBBELMORALEN DELUX

jä*la ABSURT !

1  Tack 979annabelv

Resenärer som tittade på Guldkant tittade också på

Västervik, Kalmar län

Besökt Guldkant? Berätta vad du tyckte!