Omdömet skrevs 18 augusti 2020

Hotellet ligger nära centralstationen, citykärnan och ett skönt promenadavstånd till Slottsholmen. Ett mycket renligt och mysigt hotell med god frukost och trevliga rum. En mycket serviceinriktad personal - man känner sig välkommen som gäst.

• Restyp: Reste ensam
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack vallbergmartina8
Centralhotellet Västervik, Hotelldirektör på Sure Hotel by Best Western Centralhotellet, svarade på det här omdömetSvarade 19 augusti 2020

Tusen tack för din fina recension Martina!
Hoppas att vi ses snart igen! :-)

Omdömet skrevs 11 augusti 2020 från mobil enhet

Supermysigt hotell mitt i stan med mysig innergård. Här bjöds det på en bra frukost med väldigt gott bröd från lokalt bageri samt små smoothies och ingefärshots. Vi fick ett rum där hunden var välkommen i gamla delen som inte hunnits renoveras än pga covid som var bra ändå med sköna sängar. Vi kommer tillbaka och testar de nyrenoverade rummen nästa gång. För hit kommer vi mer än gärna igen!

Tack H8283PXvictorial
Centralhotellet Västervik, General Manager på Sure Hotel by Best Western Centralhotellet, svarade på det här omdömetSvarade 12 augusti 2020

Tusen tack för era fina ord! Ni är varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 8 augusti 2020

Hotellet låg nära stationen och domkyrkan, och nära till hamnen och centrum. Rummet var OK, men det vätte till en liten mysig innergård som man hade tillgång till och kunde sitta i. Hotellet bjöd på gratis kaffe mellan 07-22. Hade en utmärkt frukost - kanske inte den största, men de hade proviva, vilket jag gillar, samt laktosfri fil och bra standard på varorna!

Tack ensamswe
Centralhotellet Västervik, General Manager på Sure Hotel by Best Western Centralhotellet, svarade på det här omdömetSvarade 9 augusti 2020

Stort tack för att du lämnat en sån fin recension för vårt hotell! Så roligt att ni trivdes så bra hos oss!
Varmt välkomna åter! :-)

Omdömet skrevs 7 augusti 2020 från mobil enhet

Mysigt litet hotel på några minuters promenadavstånd ner till hamnen.
Gratis liten parkering på baksidan där vi fick plats trots att det var fullbokat.
Rum 301 med en liten gemensam balkong mot innergård över takåsarna direkt utanför i korridoren.
Tyst och lugnt.
Fin frukost som avnjöts utomhus.
Kommer definitivt tillbaka.

Tack M7804QYjessicas
Centralhotellet Västervik, General Manager på Sure Hotel by Best Western Centralhotellet, svarade på det här omdömetSvarade 7 augusti 2020

Tack för er fina recension :-) roligt att ni trivdes hos oss, varmt välkomna åter!
Ha en fortsatt fin sommar!
Med vänlig hälsning,
Centralhotellet
// Camilla

Omdömet skrevs 2 augusti 2020

Mycket bra läge och lagomt stort hotell. Rummen är helt ok, rena och rymlig badrum.
Frukosten var det bästa, gott bröd och ägg som är perfekt kokta och dessutom varma. Trevlig innergård att sitta och äta på.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack 305ingam
Centralhotellet Västervik, General Manager på Sure Hotel by Best Western Centralhotellet, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2020

Hej! Tack för att du tog dig tid att recensera vårt hotell och tack för den fina feedbacken. Varmt välkommen tillbaka, Mvh Mattias