Omdömet skrevs 8 augusti 2020

Hotellet låg nära stationen och domkyrkan, och nära till hamnen och centrum. Rummet var OK, men det vätte till en liten mysig innergård som man hade tillgång till och kunde sitta i. Hotellet bjöd på gratis kaffe mellan 07-22. Hade en utmärkt frukost - kanske inte den största, men de hade proviva, vilket jag gillar, samt laktosfri fil och bra standard på varorna!

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack ensamswe
Centralhotellet Västervik, General Manager på Sure Hotel by Best Western Centralhotellet, svarade på det här omdömetSvarade 9 augusti 2020

Stort tack för att du lämnat en sån fin recension för vårt hotell! Så roligt att ni trivdes så bra hos oss!
Varmt välkomna åter! :-)
Mvh Emma

Omdömet skrevs 7 augusti 2020 från mobil enhet

Mysigt litet hotel på några minuters promenadavstånd ner till hamnen.
Gratis liten parkering på baksidan där vi fick plats trots att det var fullbokat.
Rum 301 med en liten gemensam balkong mot innergård över takåsarna direkt utanför i korridoren.
Tyst och lugnt.
Fin frukost som avnjöts utomhus.
Kommer definitivt tillbaka.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack M7804QYjessicas
Centralhotellet Västervik, General Manager på Sure Hotel by Best Western Centralhotellet, svarade på det här omdömetSvarade 7 augusti 2020

Tack för er fina recension :-) roligt att ni trivdes hos oss, varmt välkomna åter!
Ha en fortsatt fin sommar!
Med vänlig hälsning,
Centralhotellet
// Camilla

Omdömet skrevs 2 augusti 2020

Mycket bra läge och lagomt stort hotell. Rummen är helt ok, rena och rymlig badrum.
Frukosten var det bästa, gott bröd och ägg som är perfekt kokta och dessutom varma. Trevlig innergård att sitta och äta på.

Tack 305ingam
Centralhotellet Västervik, General Manager på Sure Hotel by Best Western Centralhotellet, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2020

Hej! Tack för att du tog dig tid att recensera vårt hotell och tack för den fina feedbacken. Varmt välkommen tillbaka, Mvh Mattias

Omdömet skrevs 1 augusti 2020 från mobil enhet

Det är fjärde gången vi bor på hotellet och vi har provat lite olika rumstyper. Vårt favoritrum är det med fönster mot trappan upp till takterrassen, trots att vissa inte kan låta bli att stanna och titta in
Alltid trevligt bemötande, perfekt läge för oss som både vill ha närhet till restauranger, men också närhet till skärgårdsbåtarna.
Frukosten är bra, men det är trångt och lite knöligt att komma åt den.
Bilden är från rum 208, som var helt ok, men inte vårt favoritrum.

Tack mitillas
Centralhotellet Västervik, General Manager på Sure Hotel by Best Western Centralhotellet, svarade på det här omdömetSvarade 2 augusti 2020

Stort tack för din fina och utförliga recension!
Så roligt att ni väljer att komma tillbaka till oss, det är vi glada för!
Det går alltid bra att önska ert favoritrum 216 vid bokningstillfället så gör vi vårt bästa för att ordna det!
Hoppas att vi ses snart igen, Varmt välkomna!
Mvh Emma

Omdömet skrevs 21 juli 2020 från mobil enhet

Välskött hotel av en familj men utan någon personlig känsla.
Ingen säger godmorgon vid frukostserveringen. Väldigt tyst personal.
Vi bodde i ett litet rum, med fönster mot gården, vilket medförde att vi blev väckta i ottan av andra gäster som åt frukost på gården högt och slamrande.
Parkering fanns endast för ett fåtal bilar. Gratis parkering fanns några minuters promenad bort.
Frukosten hade generösa serveringstider och var bra.
Läget på hotellet var mycket bra.
Trevligt och enkelt.

Tack Sofie A
Centralhotellet Västervik, General Manager på Sure Hotel by Best Western Centralhotellet, svarade på det här omdömetSvarade 22 juli 2020

Hej Sofie. Tack för din utförliga recension. Beklagar att vi inte nått fram till er med vår personliga känsla. Vi ägare jobbar själva i driften och vår personal har varit med oss i många år. Vi försöker alltid se och vara lyhörda mot våra gäster men vi har haft en tuff period då vi inte vågade bemanna inför sommaren som vanligt pga Corona krisen och behövt ta in personal på kort varsel. Misstänker att detta medför en viss samanbitenhet och hög koncentration på nya arbetsuppgifter från nya medarbetare. Hur som helst är ni varmt välkomna tillbaka till oss! Mvh Mattias