“Utmärkt bra ”
Omdöme om Gustawas Kök & Bar

Gustawas Kök & Bar
Rankad som nr 5 av 68 Restauranger i Västervik
Beskrivning: På Gustawas Kök & Bar kliver du rakt in i en modern tappning av bryggaränkan Gustawa Sandbergs hem i Västervik någon gång runt 1830 – 1860. Liksom Gustawa själv var, är vårt kök modernt och nytänkande, crossover cooking ut i fingerspetsarna. Råvarorna är svenska, lokala, så långt det går. Dryck är viktigt för oss, vi har fyra klasar från Munskänkarna. "Godt Dricka", som Gustawa skulle ha sagt!
Omdömet skrevs 28 juni 2021 från mobil enhet

Fantastiskt god, vällagad och vacker mat. Härliga och lite oväntade smakkombinationer. Goda drycker som passade utmärkt bra till maten. Estetiskt tilltalande miljö och mycket trevlig och kunnig personal. En restaurang som jag varmt rekommenderar och som du inte får missa.

Datum för besöket: juni 2021
2  Tack ann-lolu
Stina P, Hotelldirektör på Gustawas Kök & Bar, svarade på det här omdömetSvarade 7 juli 2021

Hej ann-lolu! Stort tack för dina snälla ord och för att du tog dig tid att skriva ett omdöme! Vi är så glada att du uppskattade din upplevelse hos oss! Varmt välkommen tillbaka.

2021 av 21 omdömen

Omdömet skrevs 20 juli 2021

Datum för besöket: juni 2021

Resenärer som tittade på Gustawas Kök & Bar tittade också på

Edsbruk, Västervik

Västervik, Kalmar län

Besökt Gustawas Kök & Bar? Berätta vad du tyckte!