“Jättegoda bullar ”
Omdöme om Bageri 96°

Bageri 96°
Rankad som nr 7 av 66 Restauranger i Västervik
Beskrivning: Mitt på rådhustorget finns vi, Bageri 96°. Hos oss hittar ni surdegsfrallorna till frukosten, bullarna till fikat och smarrig focaccia till helgmyset. Allt är bakat från grunden, med massor av kärlek. Är det något ni saknar kan ni bara säga till oss, vi fixar det mesta! Varmt välkomna in!

Jättegott kaffebröd o gott matbröd. Trevlig personal. Extra plus att vi fick ta med hunden in. Fanns även en lite uteservering.

Datum för besöket: maj 2021
1  Tack V3418OKmariel

Omdömet skrevs 1 oktober 2020 från mobil enhet

Riktigt, riktigt bra bageri och fikaställe.
Toppklass!
Både mackor och fika bröd var väldigt bra! Trevlig personal

Tack jessicabotvalde
Omdömet skrevs 18 augusti 2020 från mobil enhet

MAGISKT GOTT!
Jag har varit på många caféer i mina dagar men detta är i särklass bästa jag testat på många år. Mackan jag beställde hade gudomligt bröd. Rate 5/5.

Tack Johannaemilia
Omdömet skrevs 16 augusti 2020 från mobil enhet

Ett fik i toppklass.
Jättegoda bullar och brownies trevlig personal missa inte detta rekommenderas varmt.

Datum för besöket: juli 2020
Tack NiklasA730
Omdömet skrevs 8 augusti 2020

Mycket trevligt Café som ligger på stora torget. De hade uteservering också. Trevlig personal och mycket goda kakor och egenproduktion, vilket smakas mmm.

Tack ensamswe

Resenärer som tittade på Bageri 96° tittade också på

Edsbruk, Västervik

Västervik, Kalmar län

Besökt Bageri 96°? Berätta vad du tyckte!