Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Tripadvisor257 US$
Travelocity
Orbitz.com
ZenHotels.com
StayForLong
Omdömet skrevs 14 oktober 2020

Allt var bra tills kocken började jobba. Skriva fina menyer med modeord har inget med matlagning och smaksäkerhet att göra och slottsholmen är ett mycket bra exempel på det inte helt ovanliga problem.
Servicen gjorde ett bra jobb med att gottgöra men vi kommer aldrig äta där igen förrän kökschefen är utbytt. Hen har inte koll på sin personal prestationer.

Datum för vistelsen: oktober 2020
1  Tack 926henrikp
Slottsholmen Slottsholmen, Gästservice/reception på Slottsholmen, svarade på det här omdömetSvarade 14 oktober 2020

Hej. Tack så mycket för din feedback som ger oss möjligheten att hela tiden bli ännu bättre.
Vi beklagar verkligen att din vistelse inte uppfyllde dina förväntningar.
Om du skulle vilja dela med dig mer av din vistelse hos oss så får du gärna mejla oss till hotel@slottsholmen.com så kommer vi föra det vidare till rätt avdelning. Vänliga hälsningar Slottsholmenteamet

Omdömet skrevs 27 september 2020

Läget är makalöst fint, vatten åt alla håll var man än tittar ut. Vi bodde i en svit som inte saknade något! Där fanns till och med en gammal skivspelare och LP-skivor, jättemysigt! Mycket ombonat och härlig känsla. Trevlig personal i receptionen och frukostmatsalen

Tack Bibbi W
Slottsholmen Slottsholmen, Gästservice/reception på Slottsholmen, svarade på det här omdömetSvarade 29 september 2020

Hej Bibbi W. Vi tackar dig stort för din feedback som ger oss möjligheten till att bli ännu bättre. Så underbart att höra att er vistelse hos oss gav oss sådan glädje! Vi är mycket glada över att sviten ni bodde levde upp era förväntningar och att fantastiska personaltog väl hand om er. Vi hoppas också att snart få se er här igen! Vänliga hälsningar Slottsholmenteamet.

Omdömet skrevs 26 september 2020 från mobil enhet

Ska ni bo här så välj en hotellsvit i ”stora” huset! Verkligen värt den extra kostnaden. Vår var en liten 2:a med allt man kan önska. Bl.a stor möblerad balkong, fullt utrustat kök, Jura kaffemaskin, kvalitetsmöbler, kvalitetsböcker, skivspelare och massor med bra LP, fint badrum, utsikt. Trevlig personal i receptionen.
Hotellet är dock mycket bättre än restaurangen.
Vi åt middag där och maten var tyvärr medioker.
En ambitiös meny men smaklöst. Mätt blir man och inte smakade det illa men något viktigt saknades i smakerna. Jättetråkigt eftersom hotellet är så trevligt. Serveringspersonalen var uppfriskande ofjäskig och det funkar fint för mig. Trevliga servitörer klarar jag mig gärna utan men jag vill gärna ha god mat! Speciellt som priset är relativt högt. Jag tyckte även att det var väldigt många gäster, betydligt fler och trängre än vad Folkhälsomyndigheten föreskriver. Gästerna fick också beställa i baren så där blev det mycket trångt och risk för smittspridning.
Hur som helst så är hotellet toppen men ät gärna någon annanstans.
Frukosten har vi inte ätit ännu så den kan jag inte uttala mig om. Misstänker dock att det blir buffe och det känns inte så bra i pandemitider.

Tack Lyxmulle

Hej Lyxmulle. Stort tack för din feedback som ger oss möjligheten till att bli ännu bättre. Det glädjer oss att höra att er vistelse hos oss var trevlig och att ni kunde njuta stort. Tråkigt att höra att middagen inte var riktigt som ni hade förväntat er och jag kommer att vidarebefordra er feedback till rörda avdelningar. I restaurangen följer vi Folkhälsomyndighetens rekommendationer vad gäller avstånden mellan borden och vid baren så jobbar vi för att påminna våra gäster om att hålla avstånden, samt meddela att servis kommer till borden för att ta upp en beställning. Vi hoppas få se er snart igen hos oss. Tills dess - ta hand om er! Vänliga hälsningar Slottsholmenteamet.

Omdömet skrevs 25 september 2020 från mobil enhet

Tillbringade ett dygn med hustru och vänner. Rum på vattnet som var fräscha, rena och med mycket bra sängar. Väldigt trevlig personal vid bokning, incheckning och i restaurangen. Vi firade en jubilar och åt middag på hotellet. Blommor på bordet och flagga. Väldigt fin och god mat. Vi åt rådjurtartar, hälleflundra, ankbröst och hjortracks. Alla supernöjda. Bra vinsortiment.
Kommer gärna tillbaka!

Tack 924thomasz
Slottsholmen Slottsholmen, Gästservice/reception på Slottsholmen, svarade på det här omdömetSvarade 26 september 2020

Hej 924thomasz. Vi tackar dig stort för din feedback som ger oss möjligheten till att bli ännu bättre. Så underbart att höra att er vistelse hos oss gav oss sådan glädje! Vi är mycket glada över att maten och drycken smakade bra och att vår fantastiska personal tog väl hand om er. Vi hoppas också att snart få se er här igen! Vänliga hälsningar Slottsholmenteamet.

Omdömet skrevs 23 september 2020 från mobil enhet

Bodde här två nätter, i ett dubbelrum med egen uteplats! Helt fantastiskt Fina materialval, lugnt och tyst, samt galet fin utsikt! God mat och dryck i restaurangen. Personalen var genomgående trevlig och service inriktad, hit hoppas jag att vi kommer tillbaks!

Tack Annica J
Slottsholmen Slottsholmen, Gästservice/reception på Slottsholmen, svarade på det här omdömetSvarade 24 september 2020

Hej Annica J. Vi tackar dig stort för din feedback som ger oss möjligheten till att bli ännu bättre. Så underbart att höra att er vistelse hos oss gav oss sådan glädje! Vi är mycket glada över att maten och drycken smakade bra och att vår fantastiska personal tog väl hand om er. Vi hoppas också att snart få se er här igen! Vänliga hälsningar Slottsholmenteamet.