Official Hotel
Boka nu, betala på plats
ZenHotels.com
StayForLong
getaroom.com
Omdömet skrevs 27 september 2020

Läget är makalöst fint, vatten åt alla håll var man än tittar ut. Vi bodde i en svit som inte saknade något! Där fanns till och med en gammal skivspelare och LP-skivor, jättemysigt! Mycket ombonat och härlig känsla. Trevlig personal i receptionen och frukostmatsalen

Tack Bibbi W
Slottsholmen Slottsholmen, Gästservice/reception på Slottsholmen, svarade på det här omdömetSvarade 29 september 2020

Hej Bibbi W. Vi tackar dig stort för din feedback som ger oss möjligheten till att bli ännu bättre. Så underbart att höra att er vistelse hos oss gav oss sådan glädje! Vi är mycket glada över att sviten ni bodde levde upp era förväntningar och att fantastiska personaltog väl hand om er. Vi hoppas också att snart få se er här igen! Vänliga hälsningar Slottsholmenteamet.

Omdömet skrevs 26 september 2020 från mobil enhet

Ska ni bo här så välj en hotellsvit i ”stora” huset! Verkligen värt den extra kostnaden. Vår var en liten 2:a med allt man kan önska. Bl.a stor möblerad balkong, fullt utrustat kök, Jura kaffemaskin, kvalitetsmöbler, kvalitetsböcker, skivspelare och massor med bra LP, fint badrum, utsikt. Trevlig personal i receptionen.
Hotellet är dock mycket bättre än restaurangen.
Vi åt middag där och maten var tyvärr medioker.
En ambitiös meny men smaklöst. Mätt blir man och inte smakade det illa men något viktigt saknades i smakerna. Jättetråkigt eftersom hotellet är så trevligt. Serveringspersonalen var uppfriskande ofjäskig och det funkar fint för mig. Trevliga servitörer klarar jag mig gärna utan men jag vill gärna ha god mat! Speciellt som priset är relativt högt. Jag tyckte även att det var väldigt många gäster, betydligt fler och trängre än vad Folkhälsomyndigheten föreskriver. Gästerna fick också beställa i baren så där blev det mycket trångt och risk för smittspridning.
Hur som helst så är hotellet toppen men ät gärna någon annanstans.
Frukosten har vi inte ätit ännu så den kan jag inte uttala mig om. Misstänker dock att det blir buffe och det känns inte så bra i pandemitider.

Tack Lyxmulle

Hej Lyxmulle. Stort tack för din feedback som ger oss möjligheten till att bli ännu bättre. Det glädjer oss att höra att er vistelse hos oss var trevlig och att ni kunde njuta stort. Tråkigt att höra att middagen inte var riktigt som ni hade förväntat er och jag kommer att vidarebefordra er feedback till rörda avdelningar. I restaurangen följer vi Folkhälsomyndighetens rekommendationer vad gäller avstånden mellan borden och vid baren så jobbar vi för att påminna våra gäster om att hålla avstånden, samt meddela att servis kommer till borden för att ta upp en beställning. Vi hoppas få se er snart igen hos oss. Tills dess - ta hand om er! Vänliga hälsningar Slottsholmenteamet.

Omdömet skrevs 25 september 2020 från mobil enhet

Tillbringade ett dygn med hustru och vänner. Rum på vattnet som var fräscha, rena och med mycket bra sängar. Väldigt trevlig personal vid bokning, incheckning och i restaurangen. Vi firade en jubilar och åt middag på hotellet. Blommor på bordet och flagga. Väldigt fin och god mat. Vi åt rådjurtartar, hälleflundra, ankbröst och hjortracks. Alla supernöjda. Bra vinsortiment.
Kommer gärna tillbaka!

Tack 924thomasz
Slottsholmen Slottsholmen, Gästservice/reception på Slottsholmen, svarade på det här omdömetSvarade 26 september 2020

Hej 924thomasz. Vi tackar dig stort för din feedback som ger oss möjligheten till att bli ännu bättre. Så underbart att höra att er vistelse hos oss gav oss sådan glädje! Vi är mycket glada över att maten och drycken smakade bra och att vår fantastiska personal tog väl hand om er. Vi hoppas också att snart få se er här igen! Vänliga hälsningar Slottsholmenteamet.

Omdömet skrevs 23 september 2020 från mobil enhet

Bodde här två nätter, i ett dubbelrum med egen uteplats! Helt fantastiskt Fina materialval, lugnt och tyst, samt galet fin utsikt! God mat och dryck i restaurangen. Personalen var genomgående trevlig och service inriktad, hit hoppas jag att vi kommer tillbaks!

Tack Annica J
Slottsholmen Slottsholmen, Gästservice/reception på Slottsholmen, svarade på det här omdömetSvarade 24 september 2020

Hej Annica J. Vi tackar dig stort för din feedback som ger oss möjligheten till att bli ännu bättre. Så underbart att höra att er vistelse hos oss gav oss sådan glädje! Vi är mycket glada över att maten och drycken smakade bra och att vår fantastiska personal tog väl hand om er. Vi hoppas också att snart få se er här igen! Vänliga hälsningar Slottsholmenteamet.

Omdömet skrevs 31 augusti 2020 från mobil enhet

Ett fantastiskt fint hotell med ett oslagbart läge. Rummet var jättefint. Snyggt inrett o sköna sängar o bra luftkonditionering. Frukosten var bra! Personalen var dock usel. I restaurangen på kvällen fanns det ingen som hade hand om vårt bord. Vi fick be om hjälp om allt. Ingen service över huvudtaget - katastrof!! Så märkligt bemötande..

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack mabn2
Slottsholmen Slottsholmen, Gästservice/reception på Slottsholmen, svarade på det här omdömetSvarade 1 september 2020

Hej mabn2. Stort tack för din feedback som ger oss möjligheten till att bli så mycket bättre! Det glädjer oss att höra att ni tyckte om vårt hotell, men mycket beklagligt att ni inte känner er nöjda med vår personal. Din recension kommer att vidarebefordras till rörda avdelningar för att pusha vår personal. Ni är varmt välkomna att komma tillbaka och då visar vi vår bästa sida! Vänliga hälsningar Slottsholmenteamet.