Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Tripadvisor261 US$
ZenHotels.com
StayForLong
getaroom.com
Omdömet skrevs 31 augusti 2020 från mobil enhet

Ett fantastiskt fint hotell med ett oslagbart läge. Rummet var jättefint. Snyggt inrett o sköna sängar o bra luftkonditionering. Frukosten var bra! Personalen var dock usel. I restaurangen på kvällen fanns det ingen som hade hand om vårt bord. Vi fick be om hjälp om allt. Ingen service över huvudtaget - katastrof!! Så märkligt bemötande..

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack mabn2
Slottsholmen Slottsholmen, Gästservice/reception på Slottsholmen, svarade på det här omdömetSvarade 1 september 2020

Hej mabn2. Stort tack för din feedback som ger oss möjligheten till att bli så mycket bättre! Det glädjer oss att höra att ni tyckte om vårt hotell, men mycket beklagligt att ni inte känner er nöjda med vår personal. Din recension kommer att vidarebefordras till rörda avdelningar för att pusha vår personal. Ni är varmt välkomna att komma tillbaka och då visar vi vår bästa sida! Vänliga hälsningar Slottsholmenteamet.

Omdömet skrevs 25 augusti 2020

Rummen och läget skulle lätt kunna ge detta hotell en 4a, men det generellt otrevliga bemötandet av mer eller mindre samtlig personal och rent uselt planerad frukost drar ned detta till en 1a. I infofoldern på rummet står det frukost till 10.30, när vi kommer ner runt 10 är ALLT ur plockat när vi frågar om vi kan få bröd svarar personal att vi fyller inte på mer nu för frukosten slutar 10.

- Men i foldern på rummet står det 10.30?
- jo men vi har ändrat det.
- vore det inte bra om ni informerar om det när man checkar in?
- vi gör inte sånt.

Sån här attityd möttes man av under hela vistelsen.

Dagen efter var kaffet "slut" i en halvtimme, när det äntligen fylldes på fanns det inga koppar istället. Köpte kaffe på stan istället.
Är man vegan måste man be om saker, man ställer fram en 1!! halvtom yoghurt, men finns inga tallrikar att hälla upp den i ?!?
Personen innan mej i kön frågar efter tallrik, efter att tre personer frågat ifall hon vill ha en djup tallrik ? kommer dom med 1 !! tallrik.
Så jag får på nytt fråga efter tallrik till yoghurt.
- vill du ha en djup tallrik?

Vidare är det helt fel logik på buffén det finns ingen plats för brickan så när man plockat på lite på brickan ska man tydligen leka cirkusartist och lyckas hålla brickan medans man hyvlar ost.

UNDVIK !!

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack L3469PYrichardw
Ahmed Alaeddine, Marknadsföring på Slottsholmen, svarade på det här omdömetSvarade 29 augusti 2020

Hej Richard. Stort tack för din feedback som ger oss möjligheten till att bli så mycket bättre! Det glädjer oss att höra att ni tyckte om vårat hotell, men mycket beklagligt att ni inte känner er nöjda med vår personal. Din recension kommer att vidarebefordras till rörda avdelningar för att pusha vår personal. Ni är varmt välkomna att komma tillbaka och då visar vi vår bästa sida! Vänliga hälsningar Slottsholmenteamet.

Omdömet skrevs 19 augusti 2020 från mobil enhet

Besökte detta hotell för första gången i år! Blev positivt överraskad. Hyrde en av sviterna och det kan jag verkligen rekommendera! Det va så mysigt så jag nästa blev sugen på att flytta in där! Det kändes så varmt och mysigt, med fantastisk utsikt över hamnen!
Nästa gång jag åker dit kommer jag bo där lite längre, det fanns nämligen kök med kyl, frys, diskmaskin och espressobryggare! Sen hade de även tvättmaskin.
Det fanns även tillgång till gym.
Tummen upp för detta ställe!

Mvh Sofia

1  Tack sofiabD7758SR
Slottsholmen Slottsholmen, Gästservice/reception på Slottsholmen, svarade på det här omdömetSvarade 22 augusti 2020

Hej Sofia. Stort tack för din feedback som ger oss möjligheten till att bli ännu bättre. Så härligt att höra att er vistelse hos oss gav er sådan glädje med hotellet, utsikten och med utbudet i sviten.
Vi hoppas att få se er hos oss igen.
Vänliga hälsningar Slottsholmenteamet!

Omdömet skrevs 4 augusti 2020

Min fru och jag hittade ett bra erbjudande om att bo 3 nätter för (söndag-onsdag) 4000:- SEK inklusive frukost , vi fick oss ett rum på våning två i den flytande hotelldelen och hade utsikt in mot Västervik och den nybyggda pontonbryggan med gästhamn, Rummet var ordentligt utrustad med sköna sängar och badrummet mycket stort men det berodde troligen på att rummet var handikappanpassat också, vi har själva inte några handikapp men tror att rummet skulle fungera mycket bra för en person som sitter i tex rullstol. (hiss finns upp till våning två) , stor och fin terass där man kan njuta av morgon/förmiddagssolen, frukost också bra och varierad. Snabb och trevlig in/ utcheckning. Hade även ett kort möte med Björn Ulvaeus på morgonen vi reste hem så till alla ABBA fan ni kanske också får nöjet med en pratstund som bonus om ni besöker detta fina butique hotell. Vi kommer gärna tillbaka.

Tack mikaelr434
Slottsholmen Slottsholmen, Gästservice/reception på Slottsholmen, svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2020

Hej Mikael. Stort tack för din feedback som ger oss möjligheten till att bli ännu bättre. Så härligt att höra att er vistelse hos oss gav er sådan glädje med hotellet, frukosten och en härligt spontant möte med allas våran Björn Ulvaeus!
Det stämmer bra att vi har handikappanpassade rum ute på det flytande hotellet. De rummen är lite större som lämnar lite luftigare utrymme men bekvämligheterna är detsamma i alla rummen! Ni är varmt välkomna tillbaka! Vänliga hälsningar Slottsholmenteamet.

Omdömet skrevs 19 juli 2020 från mobil enhet

Hotellrum och restaurang superfint! Och glad och trevlig personal. Även hudvänligt vilket är ett stort plus för vår familj med hund! Rummen är stora och rymliga. Rekommenderas start för en visit till västervik!

2  Tack MathildaMBMB
Slottsholmen Slottsholmen, Gästservice/reception på Slottsholmen, svarade på det här omdömetSvarade 20 juli 2020

Hej MathildaMBMB. Stort tack för din feedback som ger oss möjligheten till att bli så mycket bättre! Vad glada vi blir av att er vistelse hos oss gav er glädje - och såklart för er hund! Vi hoppas att snart få se er här igen! Vänliga hälsningar Slottsholmenteamet.