Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Tripadvisor261 US$
Travelocity
Orbitz.com
ZenHotels.com
FindHotel
Omdömet skrevs 19 augusti 2020 från mobil enhet

Besökte detta hotell för första gången i år! Blev positivt överraskad. Hyrde en av sviterna och det kan jag verkligen rekommendera! Det va så mysigt så jag nästa blev sugen på att flytta in där! Det kändes så varmt och mysigt, med fantastisk utsikt över hamnen!
Nästa gång jag åker dit kommer jag bo där lite längre, det fanns nämligen kök med kyl, frys, diskmaskin och espressobryggare! Sen hade de även tvättmaskin.
Det fanns även tillgång till gym.
Tummen upp för detta ställe!

Mvh Sofia

1  Tack sofiabD7758SR
Slottsholmen Slottsholmen, Gästservice/reception på Slottsholmen, svarade på det här omdömetSvarade 22 augusti 2020

Hej Sofia. Stort tack för din feedback som ger oss möjligheten till att bli ännu bättre. Så härligt att höra att er vistelse hos oss gav er sådan glädje med hotellet, utsikten och med utbudet i sviten.
Vi hoppas att få se er hos oss igen.
Vänliga hälsningar Slottsholmenteamet!

Omdömet skrevs 4 augusti 2020

Min fru och jag hittade ett bra erbjudande om att bo 3 nätter för (söndag-onsdag) 4000:- SEK inklusive frukost , vi fick oss ett rum på våning två i den flytande hotelldelen och hade utsikt in mot Västervik och den nybyggda pontonbryggan med gästhamn, Rummet var ordentligt utrustad med sköna sängar och badrummet mycket stort men det berodde troligen på att rummet var handikappanpassat också, vi har själva inte några handikapp men tror att rummet skulle fungera mycket bra för en person som sitter i tex rullstol. (hiss finns upp till våning två) , stor och fin terass där man kan njuta av morgon/förmiddagssolen, frukost också bra och varierad. Snabb och trevlig in/ utcheckning. Hade även ett kort möte med Björn Ulvaeus på morgonen vi reste hem så till alla ABBA fan ni kanske också får nöjet med en pratstund som bonus om ni besöker detta fina butique hotell. Vi kommer gärna tillbaka.

Tack mikaelr434
Slottsholmen Slottsholmen, Gästservice/reception på Slottsholmen, svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2020

Hej Mikael. Stort tack för din feedback som ger oss möjligheten till att bli ännu bättre. Så härligt att höra att er vistelse hos oss gav er sådan glädje med hotellet, frukosten och en härligt spontant möte med allas våran Björn Ulvaeus!
Det stämmer bra att vi har handikappanpassade rum ute på det flytande hotellet. De rummen är lite större som lämnar lite luftigare utrymme men bekvämligheterna är detsamma i alla rummen! Ni är varmt välkomna tillbaka! Vänliga hälsningar Slottsholmenteamet.

Omdömet skrevs 19 juli 2020 från mobil enhet

Hotellrum och restaurang superfint! Och glad och trevlig personal. Även hudvänligt vilket är ett stort plus för vår familj med hund! Rummen är stora och rymliga. Rekommenderas start för en visit till västervik!

2  Tack MathildaMBMB
Slottsholmen Slottsholmen, Gästservice/reception på Slottsholmen, svarade på det här omdömetSvarade 20 juli 2020

Hej MathildaMBMB. Stort tack för din feedback som ger oss möjligheten till att bli så mycket bättre! Vad glada vi blir av att er vistelse hos oss gav er glädje - och såklart för er hund! Vi hoppas att snart få se er här igen! Vänliga hälsningar Slottsholmenteamet.

Omdömet skrevs 19 juli 2020 från mobil enhet

Fint hotell med utmärkt läge. Fina välutrustade rum med bra uteplatser. Boka rum mot solsidan och inte mot marinan. Bra välutrustat gym.
Tyvärr urusel personal både i reception och matsal som kraftigt drar ner intrycket. Martin som bokade oss va det enda undantaget. Maten håller inte alls den klass som priset indikerar och va även den en besvikelse. Tyvärr kommer vi inte tillbaka innan vi kan läsa omdömen att personalen ryckt upp sig. Hotellet behöver en ny hotellchef!

Tack 784jonash

Hej Jonas. Stort tack för din feedback som ger oss möjligheten till att bli så mycket bättre! Det glädjer oss att höra att ni tyckte om vårat hotell men mycket beklagligt att ni inte känner er nöjda med delar av vår personal. Din recension kommer att vidarebefordras till rörda avdelningar för att pusha vår personal. Ni är varmt välkomna att komma tillbaka - och då visar vi vår bästa sida! Vänliga hälsningar Slottsholmenteamet.

Omdömet skrevs 16 juli 2020 från mobil enhet

Så fint boende på det flytande hotellet. Fint rum, sköna sängar, utsikt mot hamnen. Vilsamt att sitta på kvällen och titta på alla båtar. Underbar frukost och god middag. Trevlig personal. Väl värt ett besök.

Tack TittiH8
Slottsholmen Slottsholmen, Gästservice/reception på Slottsholmen, svarade på det här omdömetSvarade 17 juli 2020

Hej Titti! Stort tack för din feedback som ger oss möjligheten till att bli så mycket bättre! Vad glada vi blir av att höra att er vistelse hos oss gav er sådan glädje och avkoppling! Vi hoppas att snart få se er här igen. Vänliga hälsningar Slottsholmenteamet.