“Firade mamma 94år”
Omdöme om Slottsholmen

Slottsholmen
Rankad som nr 35 av 68 Restauranger i Västervik
Omdömet skrevs 16 augusti 2021

En fantastisk miljö med god mat, utmärkt service (otroligt trevlig o kompetent Norrman) och trevliga sjungande bordsgrannar.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack lennartn562

Omdömet skrevs 12 augusti 2021

Hade rätt stora förväntningar inför besöket på restaurang Slottsholmen men får tyvärr säga att inga av dem infriades. 3 av 4 maträtter var förvisso helt ok, men den fjärde, vegetariska, var under all kritik. Dessutom var personalen smått otrevlig och svår att få tag i. Så här kommer vi inte göra återbesök.

Datum för besöket: juli 2021
Tack 3jean
Omdömet skrevs 1 augusti 2021 från mobil enhet

Med stor förväntan, efter en rekommendation, reste jag en omväg till Västervik för att äta lunch på Slottsholmen. Jag gjorde min research och kollade hemsidan för öppettider. Döm om min förvåning när jag kommer dit och det visar sig vara stängt.
Personalen var inte otrevlig men gav ett ganska ointresserat intryck.
Jag hade förväntat mig lite bättre ordning o intresse för sitt arbete.
Det blir inga mer omvägar till Västervik

Datum för besöket: augusti 2021
Tack 335svenj
Omdömet skrevs 1 augusti 2021 från mobil enhet

Vi fick ett fint rum på nedre plan med en stor uteplats. Synd att det var regnigt väder annars hade vi spenderat mycket tid där. Rummen är snyggt inredda och sängarna sköna. Vi tog några drinkar i hotellbaren som smakade bra.

Restaurangen levererade god mat men tyvärr var nog kommunikationen mellan personalen inte den bästa. Det kändes lite snurrigt. Vi fick in förrätten innan vår dryck vilket resulterade i att maten tyvärr blev kall.

Det var trevligt att sitta och äta frukosten utomhus med utsikt över hamnen. Frallorna var riktigt goda. Snyggt uppdukat. Äggröran smakade lite märkligt, pulver-äggröra?

I det stora hela så hade vi en bra vistelse och personalen var trevlig.

Datum för besöket: juli 2021
Tack Leeonea
Omdömet skrevs 28 juli 2021 från mobil enhet

Tyvärr blev vi besvikna. Först väntade vi en timme på maten och seden var den bara ”bra”. Vi hade förväntas oss er av av detta stället. Det var fel

Datum för besöket: juni 2021
Tack Lasse O

Resenärer som tittade på Slottsholmen tittade också på

Västervik, Kalmar län

Besökt Slottsholmen? Berätta vad du tyckte!