“Helt ok.”

Corner Burgers & Grill
Rankad som nr 55 av 66 Restauranger i Västervik
Bra för: Familjer med barn
Beskrivning: Corner Burgers % Grill är en helt nyrenoverad restaurang med drive thru. Lekrum för barnen och stora ytor att röra sig på. Ett brett sortiment med olika prisnivåer.
Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

Som en vanlig snabbmatskedja, inget speciellt alls. Helt okej service.. lite oklarheter. Skönt med uteservering.

Datum för besöket: juli 2020
Tack M1218RNkiml

Omdömet skrevs 5 september 2019

Stora portioner. Ganska snabb service. stort sortiment. Det är som en hamburgekedja. Finns även uteservering för varma dagar. parkering precis utanför och det finns även drive in.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack anki535
Omdömet skrevs 4 augusti 2019

Bra lokaler. Snabbmatskedja. stora potioner. snabb service, stort utbud. har även uteservering och take away.

Datum för besöket: juli 2019
Tack anki535
Omdömet skrevs 30 november 2018 från mobil enhet

Stannade till här för en bit mat vilket jag direkt fick ångra. Trevlig lokal och hyfsat snabb service vilket beror på att maten är gjord av billig prefab. Pulvermoset var nog det äckligaste jag ätit i sverige hittills så grattis till det rekordet, särskilt som det ni ser på bild kostade 218 (!)kr. Avråder alla från att äta här, gå till en seriös grill istället.

Datum för besöket: november 2018
2  Tack bmollinari
Omdömet skrevs 15 augusti 2018

Finns alla sorters hamburgare med tillbehör och dricka , snabb expediering och trevlig personal , finn även drive tru om man vill ta med hem .

Datum för besöket: april 2018
Tack mx4109

Resenärer som tittade på Corner Burgers & Grill tittade också på

Västervik, Kalmar län

Besökt Corner Burgers & Grill? Berätta vad du tyckte!