Omdömet skrevs 24 augusti 2020

Bra frukost. Gott om handsprit. Tyvärr okunnig serveringspersonal. Vår kypare tog en gammal använd servett som låg kvar på stolen, som han torkade av vårt bord med före middag.
Helt ok meny.
Enkla rum med fin utsikt. Ingen telefon på rummet. Ändå stod det att hotellet erbjuder room-service....
I vår bokning och på hemsidan står det utcheck 12.00, vilket i själva verket var 11.00.
Dåligt med solsängar.

Tack Pionenworldwide
Malin Wigren, Guest Services / Front Office på Best Western Hotel Corallen, svarade på det här omdömetSvarade 30 augusti 2020

Hej och tack för din recension. Vi ska prata med ansvarig för restaurangen, vi ska absolut se till att bli bättre! När det gäller information om utcheckning ska vi se över så att det stämmer på alla fronter.
Solsängar ska vi se om vi kan utöka, men i år har de flesta av våra investeringar dessvärre fått läggas på is. Tack för att ni säger till vad vi behöver bli bättre på!

Omdömet skrevs 17 augusti 2020

Vi bodde med egen terass mot havet , fint badrum men allt annat gammalt , behöver totalrenoveras men vår upplevelse blev fantastiskt pga läget ! Pool bastu o varm jacuzzi och bra bad från fin brygga , trevlig personal och riktigt bra frukost med enormt utbud ! Om de bara renoverar är detta ett av Sveriges bästa hotell när det är fint väder !

Tack AdamochEva
Malin Wigren, Guest Services / Front Office på Best Western Hotel Corallen, svarade på det här omdömetSvarade 19 augusti 2020

Hej Adam & Eva,
Tack för er feedback, vi uppskattar det!
Härligt att ni hade fin upplevelse hos oss:)
Varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 16 augusti 2020

Allt var perfekt! Rummet var underbart, vi tog sviten, det fanns bara lite spindelnät på balkongen men inget som störde oss. Vi bad frukost på rummet och det var såååå gott och fräscht.
Maten på restaurangen var också gott.
Super bra service, duktiga tjejer överallt (receptionen, restaurangen, städningen)
Jag rekommenderar hotellet stort!

Tack sandrademourasilva

Hej Sandra,
Tusen tack för er fina feedback, vi uppskattar det!
Så roligt att höra att ni hade en fin vistelse hos oss :)
Varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 6 augusti 2020 från mobil enhet

Här skall du bo om du vill ha avkoppling och nära till havet. Rummen med havsutsikt har en underbar utsikt över havet oavsett om det är rum med balkong eller terrass. På kvällen kan du njuta av den utmärkta maten i restaurangen. Här finns mycket att välja på. Utbudet på menyn är mycket bra. Allt från fisk, kött till vegetarisk. Maten håller hög klass. Även barnmeny finns. Frukost är mycket bra. Här finns mycket att välja på. Hotellet är även perfekt om man har hund.
Man kan gå ut mot udden där det finns en särskild utmärkt plats för hunden att bada på.
Hotellet har även en fin pool.
På det här hotellet möts man av trevlig personal som alltid har ett leende på läpparna.
Det är lätt att parkera. Parkering finns direkt utanför hotellet entré.
Detta hotellet passar perfekt för barnfamiljer, par och även vid affärsresa eller om du reser ensam.
Vi åker hit varje år på sommaren och blir aldrig besvikna.
Den ända gången vi blir besvikna är när vi måste lämna hotellet och åka hem igen.

Tack Jonaslindblom
Malin Wigren, Guest Services / Front Office på Best Western Hotel Corallen, svarade på det här omdömetSvarade 14 augusti 2020

Tack för din feedback, det uppskattar vi!
Tack bästa Jonas :))

Omdömet skrevs 4 augusti 2020 från mobil enhet

Det finns nyrenoverade rum och det finns hemska rum (ej på hemsidan). Dom hemska rummen är gammal slitna och sunkiga. Badrum med plastmatta på golv och väggar likt en sportstuga från 80-talet. Hela hotellet är bedagat med sunkiga illaluktande heltäckningsmattor. Inge bra feeling alls. Inte värt priset på långa vägar. Välj ett annat hotel.

Tack steffoooo

Tack för din feedback, det uppskattar vi!