Omdömet skrevs 18 mars 2020 från mobil enhet

Clarion Post i Oskarshamn är som en bok där bokens innehåll inte matchar det säljande omslaget. En dålig bok läser vi inte klart. Ett hotell som inte når upp till förväntningarna återkommer vi inte till.
Hotellet består av två byggnader. Det gamla postkontoret med lobby, restaurang, konferensrum och få rum. Det gamla Stadshotellet som mer liknar ett dåligt vandrarhem. Frukosten är OK, efter 18 är det gratis parkering på torget precis utanför hotellet. Det är smidigt. Middagen som serveras och som ingår i rumspriset var vid mitt besök näppeligen ätbar. Jag hade andra förväntningar.

Datum för vistelsen: februari 2020
Restyp: Reste i arbetet
Tack 430frede
Omdömet skrevs 2 februari 2020

Middagen kanske inte var det bästa jag ätit men den ingick i priset vilket jag tycker var bra. Super nöjd med frukosten. Läget var centralt med gott om möjlighet att parkera. Rekommenderar detta hotell till andra.

Datum för vistelsen: februari 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack josefssonmarcus
Svar från företaget:Svarade 1 september 2020

Tack för att du tog dig tid att ge oss feedback.
Härligt att du trivdes så bra hos oss! Det gör mig oerhört stolt över vårt team och hotell!

Omdömet skrevs 18 januari 2020

Dom hade fixat så att jag kunde fixa kaffe på rummet. Och dom var flexibla med måltids tiderna vilket hhjälpsamma. Läget är perfekt mitt på torget. Gratis parkering efter 18. Hotellet egen parkering är trång.

Datum för vistelsen: januari 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Malin T
Vacation823210, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Post, svarade på det här omdömetSvarade 20 januari 2020

Omdömet skrevs 8 januari 2020 från mobil enhet

Att Oskarshamn kan ha ett så otroligt bra hotell med supertrevlig personal. Hit kommer jag igen. God frukost och kvällsmat ingår. Och läget mitt i stan är kanonbra. Parkering finns precis utanför..
.........................

Datum för vistelsen: januari 2020
Restyp: Reste i arbetet
Tack staffanj0hanss0n

Omdömet skrevs 27 december 2019 från mobil enhet

Perfekt bemötande och god service av trevlig personal mitt i stan. Mysiga rum med gott om plats(bodde i huvudbyggnaden)

Trevlig lobbybar som inbjuder till att sätta sig ner och ta något gott att dricka i en lugn miljö.

Trevligt med kvällsbuffe som ingår i priset men frukosten är bäst

Det enda vi som barnfamilj kan sakna är en liten barnhörna med tex en tv och lite spel när barnen tröttnat på att sitta still.

Kommer garanterat bo här igen.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack 881kristoffere