Omdömet skrevs 18 januari 2020

Dom hade fixat så att jag kunde fixa kaffe på rummet. Och dom var flexibla med måltids tiderna vilket hhjälpsamma. Läget är perfekt mitt på torget. Gratis parkering efter 18. Hotellet egen parkering är trång.

Datum för vistelsen: januari 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Malin T
Vacation823210, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Post, svarade på det här omdömetSvarade 20 januari 2020

Tack för att du tog dig tid att ge oss feedback.
Härligt att du trivdes så bra hos oss! Det gör mig oerhört stolt över vårt team och hotell!

Omdömet skrevs 8 januari 2020 från mobil enhet

Att Oskarshamn kan ha ett så otroligt bra hotell med supertrevlig personal. Hit kommer jag igen. God frukost och kvällsmat ingår. Och läget mitt i stan är kanonbra. Parkering finns precis utanför..
.........................

Datum för vistelsen: januari 2020
Restyp: Reste i arbetet
Tack staffanj0hanss0n

Omdömet skrevs 27 december 2019 från mobil enhet

Perfekt bemötande och god service av trevlig personal mitt i stan. Mysiga rum med gott om plats(bodde i huvudbyggnaden)

Trevlig lobbybar som inbjuder till att sätta sig ner och ta något gott att dricka i en lugn miljö.

Trevligt med kvällsbuffe som ingår i priset men frukosten är bäst

Det enda vi som barnfamilj kan sakna är en liten barnhörna med tex en tv och lite spel när barnen tröttnat på att sitta still.

Kommer garanterat bo här igen.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack 881kristoffere

Omdömet skrevs 13 december 2019

Trevligt hotell med rum i gammal stil med bra utrymme för arbetsplats vid skrivbord. Hjälpsam personal, och trevliga utrymmen för avkoppling. Bra läge, bra parkeringsmöjligheter nära hotellet. Bra bastu och gym.

Datum för vistelsen: december 2019
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack florian626

Omdömet skrevs 21 november 2019 från mobil enhet

Rum 1101 är under all kritik, lyhört till trapphuset. Golvet knarrar varje gån någon passerar rummet i korridoren som om det är någon i rummet.
Toaletten är monterad så maningen kan sitta utan att ha handfatet i bröstkorgen.
Överlag behöver hela badrummet ses över.
Badrums ventilation får badrumsväggen att eskalera ljudet, fick sova med huset åt andra hållet för att kina sova.
Får du rum 1101 begär ett annat.

Datum för vistelsen: november 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack svantea2017
Vacation823210, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Post, svarade på det här omdömetSvarade 26 november 2019

Hej

Tack för att du tar dig tiden att utvärdera oss och skriva ett omdöme efter din vistelse.

Det låter inte alls som du fick uppleva det som vi brukar leverera och som vi står för. Jag ska titt på detta rummet och se vad som går att göra för att få till det bättre.

Hoppas du vågar testa oss igen, för jag är övertygad om att vi kan leverera bättre än 2 av 5.