Boka nu, betala på plats
Trip.com
Travelocity
ZenHotels.com173 US$
Omdömet skrevs 21 juni 2017

Trevligt hotel, trevlig o hjälpsam personal, bra kvalitet på kvällsmaten och frukost, bekväma sängar, väldigt varmt på rummet men det var det utomhus också. Jag rekommenderar detta hotel med bra läge och lätt att parkera.

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack 856arnes
MagnusStrandman S, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Post, svarade på det här omdömetSvarade 26 juni 2017

Tack så mycket för din feedback till oss!
Det är väldigt viktigt att få veta vad våra gäster tycker om oss och hur ni upplever era vistelser på Clarion Collection Hotel Post.

Vi vet om att vi har problem med just värmen sommartid. Vi är ett hotell i en gammal byggnad och har tyvörr ingeb AC, vilket ofta ställer till det när det är vart utomhus. Vi försöker så bra vi kan att lösa det med bordsfläktar för att få lite "snurr" på luften i rummen.

Hoppas vi snart får se er som gäster hos oss igen.

Clarion Collection Hotel Post
Oskarshamn

Omdömet skrevs 16 juni 2017 från mobil enhet

Kom till Oskarshamn sent på dagen, blev mycket trevligt bemött i receptionen och fick se två rum i den lägsta prisnivån. Det jag valde var ett hörnrum högst upp med fantastisk utsikt över staden, massor av ljus, balkong och ytterligare två fönster. Middagen som ingick var helt ok. Bra wi-fi.
Saknar alltsomoftast lite bodylotion osv i badrummen, känns som de alltid är gjorda för män... Bodylotion var slut när jag frågade om det.
Bo här när i Oskarshamn.

Restyp: Reste i arbetet
Tack JeJoHa
MagnusStrandman S, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Post, svarade på det här omdömetSvarade 19 juni 2017

Hej,

Tack så mycket fö din feedback som var väldigt positiv!
Så roligt att du var nöjd, alla vi på hotell Post är stolta över det!

När det gäller bodylotion så är vi mitt uppe i ett skifte av vissa produkter och koncept. Därav avsaknaden av bodylotion. Det kommer nytt så nästa gång du besöker oss hoppas jag att detta skall vara på plats!

Vi ser fram emot att se dig som gäst hos oss igen!

Omdömet skrevs 14 juni 2017

Väldigt ovan personal. Många frågor man inte kunde svara på. Frågor om t e x de verkligen var den rumstyp vi förbeställt och betalt för. Brukar när vi bor på Clarion Collection vara uppmärksam personal o trevlig. Tittar upp o ler.

Har alltid fått ett frågeformulär hem via datan efter vistelsen. Fick även denna gång. Alltid annars får vi en bekräftelse angående recensionen min inte denna gång. Vet inte om de beror på att vi var lite missnöjda men en missnöjd gäst är väl de sämsta man kan ha.

Rumstips: De rum som låg mot torget hade bra utsikt. Var lugnt. Fanns balkong på två rum vilket vi hade. Trevligt
Datum för vistelsen: maj 2017
Tack Lars N
MagnusStrandman S, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Post, svarade på det här omdömetSvarade 15 juni 2017

Hej Lars,

Tack så mycket för din feedback till oss!

Jag beklagar verkligen att ni blev bemötta som ni blev den här gången hos oss! Det skall naturligtvis inte vara på det sättet. Hos oss skall man få ett varmt välkomnade och känna sig hemma och igenkänd direkt! Jag försvarar inte alls detta, men kanske har en föklaring och det är att vi nu inför sommaren har anställt extra personal för att täcka ordinarie personals semester. Som sagt inget försvar,men en förklaring.
När det sedan kommer till det formulär där ni kan lämna feedback så sköts per automatik till alla våra gäster, inget vi som enklit hotell kan påverka. Så om det blivit något fel där beklagar jag verkligen det och hoppas att det fungerar som det ska nästa gång!

Önskar dig en trevlig sommar och hoppas att vi kan få revansch nästa gång ni besöker Oskarshamn!

Omdömet skrevs 13 juni 2017

Hotellet var under renovering så vi fick bo i annexet bredvid, God mat och bra frukost trevlig personal, tråkigt rum men stort saknade telefon på rummet litet och trångt badrum. Trevlig bar och gratis kvällstidning.

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Claes H
MagnusStrandman S, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Post, svarade på det här omdömetSvarade 14 juni 2017

Hej Claes,

Tack så mycket för din feedback efter din vistelse hos oss!

Vi håller på att måla om taket därav byggställningarna utanför. Det är den renovering vi genomför. Därför är jag lite förvånad om det var anledningen till att ni fick bo i vår sidobyggnad.
Rummer där inne är generellt lite mindre och äldre.

Hoppas, trots det, att ni väljer oss nästa gång ni besöker Oskarshamn. Då ska vi se till att ni får ett rum i huvudbyggnaden!

Omdömet skrevs 24 maj 2017

Hotellet ligger centralt i Oskarshamn och man kan säga att det är gångavstånd till allt. De serverar en gratis lättare kvällsbuffé. Bra frukost. Rummen är helt ok. hotellet består av två byggnader och hamnar man i sidobyggnaden så måste man gå utomhus nån minut för att komma till resturang och bar i huvudbyggnaden

Rumstips: Ta ett rum i huvudbyggnaden så slipper man gå utomhus.
Datum för vistelsen: maj 2017
Tack Ola A
MagnusStrandman S, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Post, svarade på det här omdömetSvarade 30 maj 2017

Tack så mycket för din feedback till oss!
Det uppskattas väldigt mycket av oss att få veta hur vi sköter oss och vad du eventuellt tycker att vi bör förbättra. Det är ett led i vårt arbete att hela tiden sträva efter att bli så bra som möjligt!

Välkommen tillbaka!

Hotelldirkektör