Kostnadsfri avbokning till den 21-03-12
FindHotel101 US$
Orbitz.com101 US$
Travelocity101 US$
Omdömet skrevs 3 september 2020 från mobil enhet

Gamla frukostpåsar med ett innehåll som hade platsat på en loppmarknad från 20 talet.
Inget WiFi på rummet, ingen personal synlig under två veckor.
Dåligt städade rum både hår i sängen och på golvet och gamla glasavtryck kvar i rummet på bord mm.
Rekommenderar verkligen INGEN att bo här.

Datum för vistelsen: september 2020
Restyp: Reste i arbetet
Tack 360rickards
Omdömet skrevs 5 augusti 2017

Ett enkelt hotell med fina rum men inte så trevlig yttre miljö.Bokningen görs på nätet och incheckningen sker via ett kuvert som ligger på receptionsdisken där din rumsnyckel finns i när du anländer till hotellet som inte är bemannat.Och du måste ringa och få koden till entrédörren. för att komma in. Frukosten består av en papperspåse med en färdigköpt knäckebröd och en yoghurt med mysli. Så vi rekommenderar er som ska bo här att köpa med er egen frukost som ni kan förvara i ett kylskåp i matsalen på våning 2 där ni kan märka upp er mat.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack Nils G
Omdömet skrevs 24 juli 2017

All bokning och betalning sker över nätet, för att spara in på personal. Det störde dock inte oss. Rummet var rent och snyggt med tillhörande balkong och utsikt över hamnen. På morgonen hämtade vi varsin frukostpåse i en kyl på andra våningen. Barn kan medtas så länge de sover i befintliga sängar.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack Sarah T
Omdömet skrevs 9 november 2016

Fint, fräscht och sköna sängar (ej hårda). Trist med obemannad reception, men funkade med nyckel i kuvert. Gammal fin byggnad med stor potential. Frukostpåsen var väl ingen hit, men helt okej med tanke på priset för boendet. Trevlig receptionist.
Ligger nära hamnen med bla Gotlandsfärjan.

Datum för vistelsen: november 2016
Tack Malleros49
Omdömet skrevs 8 november 2016 från mobil enhet

Hamnade på hotellet eftersom det var fullt på de andra hotellen i Oskarshamn. Hotellet hade ingen personal i receptionen varken när vi kom eller när vi åkte. Fick ringa flera gånger innan någon svarade och kunde ge oss portkoden. Extremt lyhört på rummet och sämst av allt...frukosten!! En påse i kylen innehållande en yoghurt, en juice, ett äpple och en knäckemacka, en sk Wasa sandwich! Aldrig mer Adels!

Datum för vistelsen: november 2016
Restyp: Reste i arbetet