Kostnadsfri avbokning till den 21-03-12
Expedia.com100 US$
FindHotel100 US$
Trip.com100 US$
Omdömet skrevs 24 juli 2017

All bokning och betalning sker över nätet, för att spara in på personal. Det störde dock inte oss. Rummet var rent och snyggt med tillhörande balkong och utsikt över hamnen. På morgonen hämtade vi varsin frukostpåse i en kyl på andra våningen. Barn kan medtas så länge de sover i befintliga sängar.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack Sarah T
Omdömet skrevs 9 november 2016

Fint, fräscht och sköna sängar (ej hårda). Trist med obemannad reception, men funkade med nyckel i kuvert. Gammal fin byggnad med stor potential. Frukostpåsen var väl ingen hit, men helt okej med tanke på priset för boendet. Trevlig receptionist.
Ligger nära hamnen med bla Gotlandsfärjan.

Datum för vistelsen: november 2016
Tack Malleros49
Omdömet skrevs 8 november 2016 från mobil enhet

Hamnade på hotellet eftersom det var fullt på de andra hotellen i Oskarshamn. Hotellet hade ingen personal i receptionen varken när vi kom eller när vi åkte. Fick ringa flera gånger innan någon svarade och kunde ge oss portkoden. Extremt lyhört på rummet och sämst av allt...frukosten!! En påse i kylen innehållande en yoghurt, en juice, ett äpple och en knäckemacka, en sk Wasa sandwich! Aldrig mer Adels!

Datum för vistelsen: november 2016
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack 446maries
Omdömet skrevs 20 september 2016 från mobil enhet

795:- för superfräscht, hundtillåtet dubbelrum. Visst, det känns lite tomt och opersonligt utan personal, men det blir ju billigare så.
Ett jättefint gammalt hus. Sällskapsrum och matsal på andra våningen i gammal stil.
Enda minuset var frukosten. Man får den i en påse i kylen. Hade beställt två vegetarisk, men det fanns bara en, alla andra hade skinkmacka. Bullen var stenhård. Den kunde jag vara utan.

Datum för vistelsen: september 2016
Tack annsarner
Omdömet skrevs 29 juli 2016 från mobil enhet

För mycket bra pris bodde vi tre personer på hotellet. För sitt pris är det mycket hög standard på rummen. Fräscht och stort badrum. Bra städning. Frukost får man i påse som ligger i kylen. Kändes först lite väl spartanskt, men innehållet var klart godkänt. Mackan hade rikligt med pålägg. Vi rekommenderar hotellet.

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack Hans R