Kostnadsfri avbokning till den 21-03-12
Expedia.com100 US$
FindHotel100 US$
Travelocity100 US$
Omdömet skrevs 8 november 2016 från mobil enhet

Hamnade på hotellet eftersom det var fullt på de andra hotellen i Oskarshamn. Hotellet hade ingen personal i receptionen varken när vi kom eller när vi åkte. Fick ringa flera gånger innan någon svarade och kunde ge oss portkoden. Extremt lyhört på rummet och sämst av allt...frukosten!! En påse i kylen innehållande en yoghurt, en juice, ett äpple och en knäckemacka, en sk Wasa sandwich! Aldrig mer Adels!

Datum för vistelsen: november 2016
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack 446maries
Omdömet skrevs 20 september 2016 från mobil enhet

795:- för superfräscht, hundtillåtet dubbelrum. Visst, det känns lite tomt och opersonligt utan personal, men det blir ju billigare så.
Ett jättefint gammalt hus. Sällskapsrum och matsal på andra våningen i gammal stil.
Enda minuset var frukosten. Man får den i en påse i kylen. Hade beställt två vegetarisk, men det fanns bara en, alla andra hade skinkmacka. Bullen var stenhård. Den kunde jag vara utan.

Datum för vistelsen: september 2016
Tack annsarner
Omdömet skrevs 29 juli 2016 från mobil enhet

För mycket bra pris bodde vi tre personer på hotellet. För sitt pris är det mycket hög standard på rummen. Fräscht och stort badrum. Bra städning. Frukost får man i påse som ligger i kylen. Kändes först lite väl spartanskt, men innehållet var klart godkänt. Mackan hade rikligt med pålägg. Vi rekommenderar hotellet.

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack Hans R
Omdömet skrevs 27 juni 2016

Charmigt sekelskifteshotell utan bemannad reception. Jättesköna sängar, moderna badrum, väldigt tyst, kylskåp på rummet, utmärkt läge om man skall med Gotlandsbåten. Gratis Wifi samt frukostpåse. Går inte att slå för detta pris vilket i vårat fall var ett dubbelrum för 450 kr.

Datum för vistelsen: juni 2016
Tack Alf K
Omdömet skrevs 5 december 2014

Hotellet är ganska litet och familjärt. Stor gratis parkeringsplats finns tillgänglig. De har en enkel kvällsbuffet. Ingen personal nattetid, men det är enkelt att komma i kontakt med systerhotellet Badholmen. Sen incheckning enkel då de lägger ut nycklarna i receptionen och man får en kod för att gå in. Bra sängar och tyst läge. Frukosten är enkel, men har det man önska typ yoghurt och flingor, bröd och några olika pålägg, ägg samt liter småvarmt.

Datum för vistelsen: december 2014
Tack Palle1963