eDreams
StayForLong
Travelocity
Orbitz.com
Omdömet skrevs 1 oktober 2020

Enkelt hotell med stora rum. Känslan av gammalt sjukhem finns kvar. Dåligt att du får bädda din säng själv, inte för att jag inte kan utan tycker att det borde ingå till det pris man betalar.
Bra lösning av incheckning i dessa corona-tider, din nyckel fanns i ett kuvert i receptionen. Rent och prydligt, kaffe och te fanns att tillgå hela dagen. Frukosten var i enklaste laget.

Datum för vistelsen: september 2020
3  Tack Bina5457
Omdömet skrevs 27 november 2019 från mobil enhet

Visst är priset lågt, men det finns en del brister också. Rummen är stora - en rest från tiden som sjukhem. Dock är inte sängarna bäddade, det får man göra själv. Frukosten var också väldigt spartansk. På relaxavdelningen var infrabastun, ångbastun och bubbelpoolen ur funktion.

Datum för vistelsen: november 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack Backis63
Omdömet skrevs 13 september 2018

Ett väldigt fint och fräscht hotell. Med stora, ljusa rum. Med mycket rymd i . Finns med kokvrå, så att man kan ordna med egen mat. Om man inte vill gå på restaurang. Finns allt man behöver. Och lite till....

Datum för vistelsen: juli 2018
  • Restyp: Reste ensam
1  Tack Elisabeth D
Omdömet skrevs 28 juni 2018 från mobil enhet

Bodde här i samband med att vi besökte Astrid Lindgrens värld, småbarnsfamilj. Stora rum med pentry, rent och snyggt. Väldigt tyst om nätterna. Bra parkeringsmöjligheter. Helt ok frukost. Utifrån priset är det full pott.

Datum för vistelsen: juni 2018
1  Tack christer_Bok
Omdömet skrevs 26 april 2018

Ett mycket trevligt hotell med stora och fräscha rum med litet pentry i varje rum. Mycket fin och bra relaxavdelning och ett stort välanpassat konferensrum Underbart trevlig och serviceinriktad personal! Vi har varit här vid två tillfällen för lite större arrangemang, dels för sonens student förra året och nu senast för en kombinerad möhippa/svensexa. Hotellet är utmärkt för denna typ av arrangemang. Vi har blivit mycket väl bemötta och man har varit väldigt flexibel från hotellets sida så att vi kunnat få till två riktigt bra tillställningar. Toppklass! Rekommenderas varmt!

Datum för vistelsen: april 2018
1  Tack mattiasbjorklund