“Gott, mysigt och trevlig personal ”
Omdöme om Café Zorn

Café Zorn
Rankad som nr 1 av 4 Kaffe och te i Mora
Omdömet skrevs 23 augusti 2021 från mobil enhet

Mycket mysigt café i härlig miljö.
Vi fikade här tre gånger och alla gånger var super. Goda mackor och kakor. Vi kan verkligen rekommendera detta.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack 182annmariet

Omdömet skrevs 4 augusti 2021 från mobil enhet

Jag och tre vänner kom dit cirka 30 minuter innan stängning. Trots att de var tre stycken i kassan och de hade glest med kunder så var det ingen som ville ta vår beställning (vi väntade vid kassan). De ville inte ens ge oss ögonkontakt. Efter att ha blivit ignorerade i cirka 5 minuter valde vi att gå vidare.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack F6562XSjohanh
Omdömet skrevs 30 juli 2021

Här kan du både fika och äta lunch i anslutning till besök i Zorngården och Zornmuseet eller när du promenerar runt i Mora.

Datum för besöket: juni 2021
Tack Maria S
Omdömet skrevs 5 juli 2021 från mobil enhet

En härlig oas mitt i Mora med goda luncher och bakverk. Stor plats att sitta ute. Trevlig och serviceinriktad personal som alltid fixar det lilla extra.

Datum för besöket: juni 2021
Tack 66katarinak
Omdömet skrevs 11 oktober 2020 från mobil enhet

Mysigt fik med jättegoda o prisvärda luncher. Såg till att man höll avstånd vid borden också. Rekommenderas verkligen.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack eleonorlundh

Resenärer som tittade på Café Zorn tittade också på

Besökt Café Zorn? Berätta vad du tyckte!