“Ett måste om du är i Mora”
Omdöme om Café Zorn

Café Zorn
Rankad som nr 1 av 3 Kaffe och te i Mora
Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

Ett måste när jag kommer till Mora. Deras fikabröd hittar du ingenstans. Favoriten är deras lakritskolapaj.

1  Tack Lererandmar

Omdömet skrevs 26 juli 2020 från mobil enhet

Klart värt ett besök. Personalen var mycket vänlig och stort utbud på godfika. Mycket lokalt producerat

Tack I1149GUandreasl
Omdömet skrevs 22 juli 2020 från mobil enhet

Fantastiskt mycket gott fika att välja mellan. Trevlig miljö och hundvänlig utegård! Vi kommer tillbaka!

Tack ulrale
Omdömet skrevs 22 juli 2020

Mycket trevligt ställe mitt i Mora. Mysig känsla i lokal och inredning med öppen spis och allmogetyg och möbler. Riktigt bra utbud för fika med riktigt bra glutenfria och veganska alternativ. Jättegod kaffe latte - bra bönor som var lagom runda i smaken. Lunchen var också bra, här fanns också glutenfria och veganska alternativ, men lunchen hade inte det där extra varvid det blir betyg 4 istället för 5.

Tack Vilmaella
Omdömet skrevs 19 juli 2020 från mobil enhet

Tog kladdkaka med Rättviksglass(55kr), passionsfruktcheesecake(35 kr) och en squashkaka(35 kr),kaffe (25 kr). Allt var supergott, rekomenderar verkligen squashkakan,kladdig och färsk!
Missa inte denna pärla

Tack eves257

Resenärer som tittade på Café Zorn tittade också på

Besökt Café Zorn? Berätta vad du tyckte!