Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com101 US$
Priceline101 US$
eDreams101 US$
Tripadvisor101 US$
ZenHotels.com
Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

Tyvärr väldigt trångt i matsalen till frukost och rummen små med ganska hårda sängar annars prisvärt och bra när man är på genomresa norr ut. Bra med gratis parkering men ganska liten och därmed ont om platser.

Tack 557kenth
Omdömet skrevs 26 juli 2020

Det stor B&B på Booking så vi feltolkade och förstod inte att detta var ett vandrarhem. Det är alltså superlåg standard på rummet och trångt. Frukosten var vegetarisk och enkel. Trots standard och frukost så var det hotellpris när vi var där. Alltså är detta inget för mig.

Tack MissEva73
Omdömet skrevs 2 juli 2020 från mobil enhet

Vi stannade en natt på vägen upp mot fjällen och bodde i ett hundtillåtet rum. Plus: Rent och städat, samt att det fanns en fläkt på rummet. Minus: att det var väldigt lyhört mellan rummen. Men har man öronproppar och en hund som kan komma till ro så får man en god natts sömn. Det bästa var den fantastiska vegetariska frukostbuffén!

Tack Saltsill
Omdömet skrevs 23 februari 2020 från mobil enhet

Sov över en natt (enkelrum) i anslutning till Vasaloppet 30. Blev trevligt bemött och fick bra service.

Plus i kanten för nybakt bröd till frukosten. Vet inte vad mer jag ska skriva men måste upp i 200 tecken...

Datum för vistelsen: februari 2020
Restyp: Reste ensam
Tack Jan G
Omdömet skrevs 8 januari 2020

Sängar som inte var av den mest bekväma sorten men helt okej för en natt på genomresa, god och riklig frukost Lite problem med nyckel som inte passade. Lämpligt prismässigt och bra och lättfunnet läge i samhället.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack BILIST11