Omdömet skrevs 26 juli 2020

Det stor B&B på Booking så vi feltolkade och förstod inte att detta var ett vandrarhem. Det är alltså superlåg standard på rummet och trångt. Frukosten var vegetarisk och enkel. Trots standard och frukost så var det hotellpris när vi var där. Alltså är detta inget för mig.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack MissEva73
Omdömet skrevs 2 juli 2020 från mobil enhet

Vi stannade en natt på vägen upp mot fjällen och bodde i ett hundtillåtet rum. Plus: Rent och städat, samt att det fanns en fläkt på rummet. Minus: att det var väldigt lyhört mellan rummen. Men har man öronproppar och en hund som kan komma till ro så får man en god natts sömn. Det bästa var den fantastiska vegetariska frukostbuffén!

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Saltsill
Omdömet skrevs 23 februari 2020 från mobil enhet

Sov över en natt (enkelrum) i anslutning till Vasaloppet 30. Blev trevligt bemött och fick bra service.

Plus i kanten för nybakt bröd till frukosten. Vet inte vad mer jag ska skriva men måste upp i 200 tecken...

Datum för vistelsen: februari 2020
Restyp: Reste ensam
Tack Jan G
Omdömet skrevs 7 januari 2020

Sängar som inte var av den mest bekväma sorten men helt okej för en natt på genomresa, god och riklig frukost Lite problem med nyckel som inte passade. Lämpligt prismässigt och bra och lättfunnet läge i samhället.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack BILIST11
Omdömet skrevs 18 augusti 2019 från mobil enhet

Läget mittemot järnvägsstationen är utmärkt! Enkla ganska små rum med en liten TV på trekvarten på skrivbordet. Badrummet är tvådelat med tvättrum ytterst samt toa med dusch och handfat innanför. Känns lite åldersstiget men rent och prydligt. Frukosten okej men otroligt många olika fil, mjölk, drycker i tetror... Mycket trevlig och tillmötesgående personal!

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Mixi29