Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com101 US$
Priceline101 US$
eDreams101 US$
CheapTickets101 US$
Travelocity101 US$
Omdömet skrevs 2 juli 2020 från mobil enhet

Vi stannade en natt på vägen upp mot fjällen och bodde i ett hundtillåtet rum. Plus: Rent och städat, samt att det fanns en fläkt på rummet. Minus: att det var väldigt lyhört mellan rummen. Men har man öronproppar och en hund som kan komma till ro så får man en god natts sömn. Det bästa var den fantastiska vegetariska frukostbuffén!

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Saltsill
Omdömet skrevs 23 februari 2020 från mobil enhet

Sov över en natt (enkelrum) i anslutning till Vasaloppet 30. Blev trevligt bemött och fick bra service.

Plus i kanten för nybakt bröd till frukosten. Vet inte vad mer jag ska skriva men måste upp i 200 tecken...

Datum för vistelsen: februari 2020
Restyp: Reste ensam
Tack Jan G
Omdömet skrevs 8 januari 2020

Sängar som inte var av den mest bekväma sorten men helt okej för en natt på genomresa, god och riklig frukost Lite problem med nyckel som inte passade. Lämpligt prismässigt och bra och lättfunnet läge i samhället.

Tack BILIST11
Omdömet skrevs 18 augusti 2019 från mobil enhet

Läget mittemot järnvägsstationen är utmärkt! Enkla ganska små rum med en liten TV på trekvarten på skrivbordet. Badrummet är tvådelat med tvättrum ytterst samt toa med dusch och handfat innanför. Känns lite åldersstiget men rent och prydligt. Frukosten okej men otroligt många olika fil, mjölk, drycker i tetror... Mycket trevlig och tillmötesgående personal!

Tack Mixi29
Omdömet skrevs 1 augusti 2019 från mobil enhet

Mycket trevligt bed and breakfast/vandrarhem. Jag och barnen bodde i ett trebäddsrum med eget badrum. Funktionellt, svalt och fräscht.

Frukosten var vegetarisk men utbudet var rätt stort så både jag och barnen var nöjda med det som fanns att välja på.

Jag tycker kanske att det är lite övermaga att ta ut hotellpriser för den här standarden - sååå bra är det trots allt inte.

Tack Cissi77