Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com102 US$
Priceline102 US$
eDreams102 US$
CheapTickets100 US$
Travelocity100 US$
Omdömet skrevs 18 augusti 2019 från mobil enhet

Läget mittemot järnvägsstationen är utmärkt! Enkla ganska små rum med en liten TV på trekvarten på skrivbordet. Badrummet är tvådelat med tvättrum ytterst samt toa med dusch och handfat innanför. Känns lite åldersstiget men rent och prydligt. Frukosten okej men otroligt många olika fil, mjölk, drycker i tetror... Mycket trevlig och tillmötesgående personal!

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Mixi29
Omdömet skrevs 1 augusti 2019 från mobil enhet

Mycket trevligt bed and breakfast/vandrarhem. Jag och barnen bodde i ett trebäddsrum med eget badrum. Funktionellt, svalt och fräscht.

Frukosten var vegetarisk men utbudet var rätt stort så både jag och barnen var nöjda med det som fanns att välja på.

Jag tycker kanske att det är lite övermaga att ta ut hotellpriser för den här standarden - sååå bra är det trots allt inte.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Cissi77
Omdömet skrevs 18 juli 2019 från mobil enhet

+Nära stationen
+Fick komma in innan receptionen öppnad
Frukosten är vegetarisk vilket kan vara bra att veta, vilket vi missade att läsa när vi bokade. Men inget problem tycker jag
-Frukosten skulle det finnas lokalproducerat stod det infon, det som var lokalproducerat var äggen och honungen. Inget mer, räknar inte märket Garant som lokalt.
Frukosten kändes som en billig variant på något vegetariskt, är övertygad om att det finns bättre alternativ på märke mm.
-Hembakt ska det vara enligt infon Det skulle isåfall vara bake-off minibaguetterna. Räknar inte lingongrova och dylikt som hembakt
Skulle önska gröt det är vegetariskt vad jag vet.
-Lyhört som bara den, vilket andra gäster har påpekat har jag sett
Tvåbädds kändes lite som att bo på internat med eget badrum.
Vi kommer söka efter annat boende nästa gång vi är i Mora

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack boklund
Omdömet skrevs 8 juli 2019 från mobil enhet

Bodde i ett dubbelrum med egen toa och dusch. Mycket enkla men väldigt praktiska rum. Börjar dock bli dags för uppfräschning toaletter och dusch .
Mycket trevlig personal och bra vegetarisk frukost. Saknade dock skinka och löskokta ägg. Äggen som serverades var hårdkokta ( gröna)

Datum för vistelsen: juli 2019
2  Tack Håkan A
Omdömet skrevs 13 november 2018 från mobil enhet

Vi är otroligt missnöjda med allt rummen dom illa luktande toaletterna frukost nej det som bjöds på var fil flingor hört bråd och färdigkokta köp ägg
Vällj att bo på något riktigt vandrarhem om ni ska till mora tex mållkulan eller Prinsgården

Datum för vistelsen: augusti 2018
2  Tack Pettergtorsk