“Bra mat, men dyr.”
Omdöme om Terrassen

Terrassen
Rankad som nr 19 av 41 Restauranger i Mora
Omdömet skrevs 28 december 2017 från mobil enhet

Stället hade bra mat. Men priserna gjorde att man förväntade sig ännu bättre. Servicen var inte heller den snabbaste...

Datum för besöket: december 2017
1  Tack Dajzz
Cecilia J, Owner på Terrassen, svarade på det här omdömetSvarade 30 december 2017

Trevligt att höra att ni var så nöjda med maten i vår restaurang. Så här i mellandagarna kan det i bland ta lite längre tid pga att så många gäster inte bokat bord i förväg och därför har vi inte kunnat anpassa antalet servitörer till antalet gäster.
Varmt välkomna åter

Omdömet skrevs 9 augusti 2016 från mobil enhet

Vi bodde på hotellet och åt i samband med det. Maten var ok. Kanske lite väl hög prisnivå för ställets klass. Personalen trevlig och gjorde sitt bästa, trots kunskapsbrister.

Datum för besöket: juli 2016
Tack Danne5701
Cecilia J, Owner på Terrassen, svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2016

Hej,
Roligt att höra att ni var så nöjda med maten och gladdes åt att vi ger unga människor en chans att utvecklas och få ett första jobb. Tack för att ni valde att äta på vår restaurant.
Varmt välkomna åter

Omdömet skrevs 26 juli 2016

Jag äter alltid här när jag är i Mora. Maten är alltid lika god och vällagad. Det finns ett bra utbud av viner att välja mellan om man önskar det. Personalen är trevlig och ger mycket bra service. Ett favoritställe.

Datum för besöket: januari 2016
Tack FredrikBe
Cecilia J, Owner på Terrassen, svarade på det här omdömetSvarade 30 juli 2016

Hej,
Tack för dina fina rekommendationer, vi gläder oss åt att snart få se dig hos oss igen!
Varmt välkommen åter

Omdömet skrevs 20 juli 2016 från mobil enhet

Hotellet är en besvikelse gång på gång. Okunnig, oprofessionell personal som totalt saknar känsla för service. Trist att känna sig till besvär över att önska ett bord i en nära tom restaurang, ingen hjälp trots gott om personal. Har provat det mesta i menyn, tyvärr ofta torrt med dåliga råvaror. Finns inte mycket att välja på i Mora men gå inte hit!!

Datum för besöket: juli 2016
Tack Discover453843
Cecilia J, Owner på Terrassen, svarade på det här omdömetSvarade 21 juli 2016

Kära "stamgäst"
En stilla undran, om du är så oerhört missnöjd med denna restaurang, varför går du då hit gång på gång? Du skriver att du provat det mesta i menyn och att ingenting är bra?
Rent allmänt räknas restaurangen till en av de allra bästa i regionen med sin inriktning på vilt tillsammans med lokalproducerade råvaror.
Jag önskar dig stora matupplevelser på Moras andra restauranger i framtiden.
Vänliga hälsningar

Omdömet skrevs 14 mars 2016 från mobil enhet

Terrassen har en mycket god renstek och trevlig personal. Ligger mitt i Mora. Mysigt ställe som rekommenderas varmt!

Datum för besöket: mars 2016
Tack Rebekka H
Cecilia J, Owner på Terrassen, svarade på det här omdömetSvarade 15 juli 2016

Hej,
Tack för din fina rekommendation och recension av maten på Restaurant Terrassen.
Varmt välkommen åter

Resenärer som tittade på Terrassen tittade också på

Mora, Dalarnas län

Besökt Terrassen? Berätta vad du tyckte!