Priceline
Kostnadsfri avbokning till den 21-08-13
Boka nu, betala på plats
Omdömet skrevs 9 april 2017 från mobil enhet

Riktigt fint vandrarhem precis vid målgången för Vasaloppet. Rent och väldigt fräscht överallt. Frukost som tillval är värd varenda öre, endast 60 kr./vuxen. Lakan går att hyra för en billig penning också. Väldigt familjärt och trevlig värdinna

Datum för vistelsen: april 2017
Tack Johan B
Omdömet skrevs 10 januari 2017

Supertrevligt hostel i centrala Mora. Läget är precis bredvid Vasaloppsmålet och har gångavstånd till det mesta, badplats, restauranger, centrum med affärer.. Trevlig personal, frukostbuffe där man hittar det mesta.

Datum för vistelsen: januari 2017
Tack mariasmarykay
Omdömet skrevs 25 augusti 2016 från mobil enhet

Vandrarhem är lite billigare, med betoning på lite, jämfört med hotell och det enklaste hotellet är ofta betydligt bättre i en sådan jämförelse. Vandrarhemmet Målkullan i Mora är inget undantag. Du vet vad du får och du vet att det inte är särskilt bra men du sparar lite pengar. Med den inställningen blir du inte missnöjd här. Inte särskilt nöjd heller.

Datum för vistelsen: augusti 2016
Tack 261gunnar_
Omdömet skrevs 2 maj 2016 från mobil enhet

Tyckte detta enkla alternativ var mycket bra. I källaren bastu och frukostrum. Frukosten var prisvärd och innehöll det vanligaste man önskar och jag tyckte det i övrigt var mycket trivsamt och bra läge. Toaletter och dusch i korridoren.
Frukost, sängkläder, städning mot tillägg.

Datum för vistelsen: maj 2016
Tack Whiteroom1234567
Omdömet skrevs 19 augusti 2015 från mobil enhet

Trevligt vandrarhem mitt i Mora. Litet självhushållskök, trevliga rum, bra sängar. Det finns bastu också i huset. Fräscht och ljust. Köket är i minsta laget men när vi var där tror jag många åt i det andra huset för det var aldrig kö i köket.

Datum för vistelsen: augusti 2015
Tack Edefig