Omdömet skrevs 11 februari 2018 från mobil enhet

Ett rent och fräscht hotell med rum i markplan. Miljön är mycket fin. På vintern skidinriktat med bla. Vallarum och bastu. Bra frukost och trevlig personal. Bra pris för en person 950kr, gör det till mycket prisvärt. Jag kommer att återkomma om jag ska övernatta i Mora.

Bodde här: februari 2018, reste i arbetet
Tack Per Å
Louise P, Städansvarig på Hotell Mora Parken, svarade på det här omdömetSvarade 16 april 2018

Tack Per för din fina recension av hotellet, frukosten och vår personal. Vintertid har vi de fina skidspåren och sommartid har vi sköna motionsspår i nära anslutning till anläggningen. Under sommaren är det även en lyx att kunna äta sin frukost på vår uteservering. Du är varmt Välkommen åter till oss.

Omdömet skrevs 6 november 2017

Platsen är säkerligen ett paradis på sommaren, oerhört vackert beläget vid vattnet. I November duger det gott som tillfälligt hem en natt. Inget att anmärka på - sköna sängar, fräscht badrum. Nära till ishallen.

• Bodde här: november 2017, reste med vänner
Tack Triss_66
Louise P, Städansvarig på Hotell Mora Parken, svarade på det här omdömetSvarade 27 november 2017

Så trevligt att höra att du var så nöjd med din vistelse hos oss på Mora Parken. Vi hoppas att din gissning av oss som ett Paradis stämmer överens med våra gästers uppfattning när de besöker oss under sommaren (och självklart även de andra årstiderna). Varmt Välkommen åter.

Omdömet skrevs 5 november 2017

Hyrde en stuga med 4 bäddar för billig peng. Eget hushåll men allt fanns i form av kökssaker. Dubbelsäng i stora sovrummet, mkt skön. Lugnt område då det är natur och vatten precis utanför. Mitt i vasaloppscentrum med spåret inför målgången utanför. Nära till centrum och restauranger. Enkelt att checka ut.

Tips för att välja rum: Bra valuta för billig peng, kommer definitivt tillbaka.
Bodde här: oktober 2017, reste med familjen
Tack Atlas070924

Tack för ditt strålande betyg av vår anläggning. Vi är också glada över att ni var så nöjda med ert boende i en av våra 3 stugbyar - Östergården. Vi hoppas att vi ses snart igen. Varmt Välkomna åter.

Omdömet skrevs 22 oktober 2017 från mobil enhet

Den här hotellvistelsen översteg alla våra förväntningar med råge.
Personalen mycket tillmötesgående.
Kaffe och te med bullar och kakor fanns att tillgå dygnet runt.
Standardrum med sköna sängar.
Bastu och relax
Vackra omgivningar, med Dalälven runt knuten.
Vill även passa på att Tacka Hannes i receptionen för skjutsen till stationen, då taxi ej var tillgänglig.

Bodde här: oktober 2017, reste med vänner
Tack Marita S
Louise P, Städansvarig på Hotell Mora Parken, svarade på det här omdömetSvarade 7 november 2017

Tack Marita för att du gav oss ett så fint omdöme. Hela personalstyrkan här på Mora Parken finns på plats just för att vi på bästa vis ska ta hand om våra gäster. Vi vill att Ni ska trivas och uppleva en fin och minnesvärd vistelse hos Oss. I mån av tid så ställer vi såklart även upp som taxi ibland :) Varmt Välkomna åter.

Omdömet skrevs 31 augusti 2017 från mobil enhet

Bra rum med fräscht badrum.
Restaurangen serverade endast frukost.
Ingen bar.
Dock ligger hotellet nära centrum så man kan ta del av utbudet där.
Betalade 765:- för två vuxna och två småbarn inklusive frukost så priset var mycket bra.

Bodde här: augusti 2017, reste med familjen
Tack mynameisniclas
Louise P, Städansvarig på Hotell Mora Parken, svarade på det här omdömetSvarade 12 september 2017

Tack för din fina recension av Mora Parken. Under högsäsong har vi som mål att ha vår nybyggda bar på hotellet öppen under kvällstid. Fr.o.m. 4/9 så erbjuder vi en lättare à la carte meny under måndag-torsdag i Ljustret Bistro & Bar. Under fredag-lördag så erbjuder vi istället en lite större à la carte meny i restaurang VH´s. Varmt Välkomna åter.