Kostnadsfri avbokning till den 21-12-11
Kostnadsfri avbokning till den 21-12-12
Priceline127 US$
eDreams127 US$
Omdömet skrevs 17 april 2021 från mobil enhet

Vi tillbringade en natt på detta mycket trevliga hotell. Vi hade ett tyst och fint rum med sköna sängar. Frukosten var mycket god och personalen gjorde allt för att vi och vår lilla hund skulle trivas!
Rekommenderas varmt!

Datum för vistelsen: april 2021
Tack 61ingelab
Omdömet skrevs 21 december 2020 från mobil enhet

Mycket trevligt och familjärt hotell.
Bra rum med sköna sängar. Ligger i ett lugnt område med centrum alldeles runt hörnet. God frukost med allt man kan önska sig. Trevlig personal, hit kommer vi gärna tillbaka till. Rekommenderas varmt.

Datum för vistelsen: december 2020
2  Tack bosseb152
Omdömet skrevs 23 september 2020 från mobil enhet

Efter att besökt ett annat hotell i Mora så hamnade vi här. Vi tyckte det andra hotellet var dyrt o vi upplevde personalen lite fyrkantig. När vi kom in här var det en vänlig trevlig o proffesionell attityd. Hotellet var kanske inte mycket billigare men man upplevde en omhändertagande värme så man ville gärna stanna. Restaurangen hade ingen alacartmeny men på kvällen serverades det en gräddstuvad pytt som hotellet bjöd gästerna på. Detta var inget man propagerade för när ni kom till hotellet vilket istället blev en mycket trevlig överraskning. Putten var dessutom riktigt god.

Datum för vistelsen: september 2020
Tack 874perl
Omdömet skrevs 7 augusti 2020 från mobil enhet

Vilket underbart hotell. Ganska litet men inte trångt. Mycket trevlig personal. Centralt läge. Parkering bakom hotellet. Rummet var mycket bra med sköna sängar. Frukosten var bland det bästa jag ätit trots att det var coronatider. Allt sköttes enligt alla instruktioner och man kände sig trygg. Hit återvänder vi absolut.

Datum för vistelsen: augusti 2020
2  Tack anngN544CT
Omdömet skrevs 19 juli 2020 från mobil enhet

Rent och fräscht hotell mitt i stan med jättegod och vällagad frukost. Trevlig personal, rummen är välstädade och fina. Dock väldigt varmt på rummet nu på sommaren. Parking i anslutning med 1 laddare.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack annikabQ7395DQ