Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline142 US$
Agoda.com142 US$
Tripadvisor142 US$
StayForLong
Omdömet skrevs 28 augusti 2019 från mobil enhet

Hotellet öppnade 16.00!!! Vi fick alltså vänta 30 min. Incheckning vid bardisken. Strul med deras bokningssystem och personalen verkade ovana och lätt irriterade. Rummet var helt ok men ganska litet. Fräsch dusch och toa. Frukosten bra och frukostmatsalen var under ombyggnad så vi åt i restaurangen.

Tack JaneA944
Omdömet skrevs 19 augusti 2019

En trevlig kypare tar emot oss och vi får ett bord. Sedan tar det en stund innan en servitris tar vår beställning. Inte med ett leende, snarare med en förmedlad känsla av att det här är tråkigt...
Innan dess så tyckte jag att det hade passat om vi fick en dryckesmeny, så jag beställde själv i baren istället. Det gick fortare och de var gladare där.
Maten var bra och det känns skönt att få fylla på med energi. Servicekänslan finns det lite att jobba på.

1  Tack Fredrik R
Omdömet skrevs 9 augusti 2019 från mobil enhet

Passerade Bishops Arms med en kompis, menyn såg intressant ut och gick in... Klockan var strax e fem, såg ganska tomt ut så frågade om vi kunde sätta oss ner... Nope- så enkelt var det inte, en hovmästare tittade länge i data systemet så sa att om vi lovade att lämna innan kl sju så hade hon förmodligen ett bord... Var då tvungen att fråga om det då skulle ta så länge innan maten kom....
Fick mitt bord, vi beställde maten i samma sekund men kände mig ändå som jag valt fel och inte var välkommen...
Maten gick inte att klaga på, servitören var också OK, MEN kommer nog ändå undvika Bishops Arms i Mora.... Man måste känna sig välkommen i samma sekund man kliver in genom dörren, även om det kommer komma folk lite senare till vårt bord! Finns lite att jobba på och kanske tänka på när man bemöter sina kunder i dörren

1  Tack johann615
Omdömet skrevs 13 juli 2019 från mobil enhet

Vi sov över en natt och har svårt att se att vi kommer att återvända.

Rummet var sunkigt med sliten inredning. Luften i rummet var mycket unkig/osig och det var alldeles för varmt. På rummet så fanns det snabbkaffe men enbart pappmuggar. Inget schampo i duschen.

På plussidan har vi personalen som var snäll och trevliga samt läget. Frukosten var helt ok.

Inte alls prisvärt.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Noli86
Omdömet skrevs 7 november 2018 från mobil enhet

Jag har nu bott på Hoell Siljan i Mora vid fem olika tillfällen under perioden aug - nov och är helnöjd med allt - rummen, personalen och frukosten. Mitt första intryck av hotellet blev så positivt när jag öppnade dörren till toaletten och duschutrymmet och såg att det var nyrenoverat och fräscht och rymligt.
Bemötandet och tjänstvilligheten från personalen i receptionen var också långt över förväntan. En riktigt familjär stämning. Jag ger Hotell Siljan 10 poäng av 10 möjliga.

Datum för vistelsen: oktober 2018
Restyp: Reste i arbetet