Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
eDreams76 US$
Agoda.com76 US$
Tripadvisor76 US$
StayForLong
Omdömet skrevs 31 juli 2019

En mysig liten camping med trevlig personal. Mycket lugnt och stilla. Fräscha serviceutrymmen. Cykelavstånd in till Mora (4 km). Har man ingen lust att laga mat själv finns det en restaurang vid receptionen. Pizzan var god.

Rumstips: Checka in innan 14 så får man lite mer valmöjligheter.
Datum för vistelsen: juli 2019
Tack 140susannej
Omdömet skrevs 11 augusti 2018 från mobil enhet

Mysig mindre camping med cykelavstånd till Mora.
Trevlig och hjälpsam personal.
Badplats till sjön.
Fräscha gemensamma utrymme.
Egen minigolfbana
Provade ej campingens restaurang då vi använde husvagnens kök istället.

Datum för vistelsen: augusti 2018
2  Tack deerecase
Omdömet skrevs 20 juli 2018 från mobil enhet

Jättemysig liten, lugn camping med badplats vid Siljan. Nära in till Mora. Trevlig o hjälpsam personal. Rent, fint nyare servicehus. Egen restaurang. Familjevänligt ställe. Hit kommer vi gärna tillbaka

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack noppe999
Omdömet skrevs 9 juli 2018 från mobil enhet

Litet, lugnt och mysig camping som ligger lite utanför Mora. Men med den toppen service av all personal. Supergod pizzan i restaurangen. Rena servichuset, och de små charmiga hyrstugorna så gör de 3 km ingenting.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack sjanzon
Omdömet skrevs 21 augusti 2017 från mobil enhet

Var där i syfte att avnjuta grillbuffen efter att ha avklarat Cykelvasan 94km. Trevlig personal ont om toaletter maten var inte mer än okej, några trevliga röror och fisk vore toppen. Trevligt coverband men dålig reportuar.

Datum för vistelsen: augusti 2017
1  Tack mizzyu