“Prisvärt på vägen”
Omdöme om Strand Kok & Bar

Strand Kok & Bar
Rankad som nr 7 av 37 Restauranger i Mora
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Vi stannade på genomresa till fjällen. Vällagad buffé till bra pris. Stort plus till det låga priset för barnen. Bra också att det fanns take away-kaffe. 358 kr för fyra personer är helt ok.

Datum för besöket: februari 2020
1  Tack jakobramso

Omdömet skrevs 30 december 2019 från mobil enhet

Noll alternativ för oss som äter vegetariskt. I varje fall de gånger jag satt min fot i denna restaurang har jag fått vända i dörren då vegetariska rätterna lyser med sin frånvaro.

Tack 339MartinB
Omdömet skrevs 28 december 2019 från mobil enhet

Mycket trevligt bemötande och servitören gör sitt bästa. Rutinerna sitter inte 100% men rätt inställning gör det att vi fick en god italienskmiddag i Dalarna och en trevlig kväll. För priset så är vi mycket nöjda.

1  Tack KarlwithK
Omdömet skrevs 22 december 2019 från mobil enhet

En bra kvarterskrog med vänlig och serviceinriktad personal. Maten var bra med god ambitionsnivå. Dock inga kulinariska höjder.

Tack RobertHornq
Omdömet skrevs 4 september 2019

Vackert väder bjuder möjligheten att sitta ute o njuta mat och utsikten över Siljan. Maten ok. Kunde sakna en köttkniv till karrén. Vi valde kyckling resp karré, den senare var ett rejält stycke men med bra tillbehör.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack OlleK_12

Resenärer som tittade på Strand Kok & Bar tittade också på

Besökt Strand Kok & Bar? Berätta vad du tyckte!