“Buffé för alla”
Omdöme om Strand Kok & Bar

Strand Kok & Bar
Rankad som nr 5 av 39 Restauranger i Mora
Omdömet skrevs 24 juni 2017

Var hungriga efter att bilat från Stockholm mot Norge. Tänkte lämna detta ställe då dörren var stängd, men personal fanns i restaurangen. Väl kl 11 öppnades den och vänlig personal berättade vad ingick i buffén. Maten var god, kanske en aning på saltare sidan. Smakade på fiskgratäng och karré. Desserten var aningen undergräddad (äppelpaj)
Prisvärt ställe ( 125 kr/pers)

Datum för besöket: juni 2017
Tack Jean-ErikB

Omdömet skrevs 12 juni 2017

Efter en stor dela av fredagen i bilen kom vi fram till Mora, checkade in på hotellet och gick till Strand Kök och Bar där våra vänner hade bokat bord.
Bra mat till hyffsade priser och god lokal öl!
Stället ligger bra vid Siljans strand så utsikten är fin. Man har om vädret tillåter möjlighet att sitta ute.

Datum för besöket: juni 2017
1  Tack 393christers
Omdömet skrevs 29 maj 2017 från mobil enhet

Åt en lunch där på vägen hem från östersund. Fint salladsbord och mycket att välja på. Gott bröd till och goda måltidsdrycker att välja emellan. Prisvärt om man jämför en meny på macdonalds eller max. Som är sämre mat.

Datum för besöket: maj 2017
Tack I4679AKdanielg
Omdömet skrevs 14 maj 2017 från mobil enhet

Drack en go öl i solen helt underbart läge o trevlig personal. Kan varmt rekommendera att även äta något gott där, lunchen är super.

Datum för besöket: maj 2017
Tack annedfeldt
Omdömet skrevs 10 februari 2017

Fram till kl. 14.30 serverades bara lunchmat från byffén. Så någon meny kunde inte erbjudas och vi var hungriga. Buffén hade varit framdukad för länge och då bör den inte erbjudas, eftersom den hade passerat "bäst före". Absolut inte att rekommendera, gå någon annanstans.

Datum för besöket: februari 2017
6  Tack MagnusOEnell

Resenärer som tittade på Strand Kok & Bar tittade också på

Besökt Strand Kok & Bar? Berätta vad du tyckte!