eDreams
Kostnadsfri avbokning till den 21-12-17
Boka nu, betala på plats
Travelocity
Orbitz.com
Omdömet skrevs 8 juli 2021 från mobil enhet

Fick ett rum en trappa ner som luktade mögel och var riktigt sunkigt. Fick byta till ett rum på entréplan som var helt ok, efter första natten. "Ja några rum behöver lite uppfräschning...".

Frukosten ganska trist och serverades endast till klockan 09:00 trots semestertider.
Mycket trafik och stökigt utanför, med rum mot baksidan.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack Ann Epstein E
Omdömet skrevs 19 februari 2021

Ett enkelt men mycket prisvärt hotell. Lugnt och tyst men nära till allt. Sängarna var sköna, frukosten mycket bra, rimligt och gott med olila aktiviteter för hela familjen. Pool och spa var välbehövda efter en hel dag sittande i bilen. Poolen kunde bli lite varmare för barnen men annars helt ok. Kommer gärna hit igen.

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack 27danican
Omdömet skrevs 17 februari 2021

Vi var tre familjer som övernattade här på väg mot Vemdalen.

Allihop, vuxna som barn, var extremt nöjda med servicen och personalens bemötande - Allt fungerade utmärkt hela vägen från bokningsförfrågan till utcheckning.

Vi upplevde att personalen gjorde allt de kunde för att vi skulle få en trevlig vistelse hos dem.

Vi åt även kvällsmat på hotellet och var nöjda med maten också.

Frukosten var toppen.

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack TF-10000000
Omdömet skrevs 7 augusti 2020

bra hotell lite utanför centrum, gratis parkering i anslutning till hotellet ett plus, ok rum bra med bastu och spa och liten pool, frukosten var bättre än förväntan, servicen vid incheckning bra, sängar hårda och bra

Datum för vistelsen: juli 2020
2  Tack thomas n
Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

Hundvänligt, skönt med egen ingång/utgång i källaren så man slipper gå genom huvudentrén med hundarna. Finns pool och gym. Fri parkering. Fantastisk service. Trevlig personal. Serviceminded. Vi tackar så mycket!

Datum för vistelsen: juli 2020
2  Tack jennycK8743RN